مینو اصلانی:

نقش زنان در تقویت بنیان‌های فکری دفاع مقدس تبیین شود

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان گفت: نقش زنان در تقویت بنیان‌های فکری دفاع مقدس و ترغیب فرزندان و همسران به جنگ نیازمند تحلیل و تبیین است.
کد خبر: ۲۴۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶ - 10August 2014

نقش زنان در تقویت بنیان‌های فکری دفاع مقدس تبیین شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "مینو اصلانی" رئیس سازمان بسیج جامعه زنان در اولین نشست تخصصی (توجیهی-آموزشی) رابطین استانی سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس اظهار کرد: وظیفه اصلی بسیج پاسداشت ارزشهای دفاع مقدس است و اگر امروز در دنیا مقاومتی وجود دارد برگرفته از فرهنگ بسیج است.

وی ادامه داد: بسیج جامعه زنان جریان همفکری و الگوسازی جدیدی را با برگزاری کنگره زنان شهید در قشر زنان ایجاد کرد و این جریانسازی که در حوزه زنان شهید ایجاد شد بحث و بررسی زیادی را میطلبد.

اصلانی بیان کرد: بسیج زنان در برنامهریزی سالانه، شهید محوری و در سطح ملی معرفی میکند در دانشگاهها نیز برای معرفی این الگوها کرسیهای آزاداندیشی وجود دارد.

وی همچنین پیشنهاد داد که جلسات مشترکی بین مسئولین بسیج استانها و رابطین سازمان زنان برگزار شود.

رئیس بسیج جامعه زنان خاطرنشان کرد: نقش زنان در تقویت بنیانهای فکری دفاع مقدس و ترغیب فرزندان و همسران به جنگ نیازمند تحلیل و تبیین است.

اصلانی ادامه داد: پاسخ دغدغههای امروز را باید از دختران و زنان زنان دفاع مقدس گرفت. نقش بانوان در پشتیبانیهای معنوی و ایجاد حماسه برای حضور مردان در جبههها نیز باید تحلیل و تبیین شود.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار