جانشین فرمانده ناجا در بندرعباس عنوان کرد؛

کشف بیش از 260 تن مواد مخدر در کشور/ رشد 11 درصدی کشفیات مواد مخدر

جانشین فرمانده ناجا از کشف بیش از 260 تن مواد مخدر در کشور در چهار ماهه ابتدای سال خبر داد و گفت: در این مدت با رشد 11 درصدی کشفیات روبه‌رو بوده‌ایم.
کد خبر: ۲۴۹۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ - 25July 2017
کشف بیش از 260 تن مواد مخدر در کشور/ رشد 11 درصدی کشفیات مواد مخدربه گزارش دفاع پرس از بندرعباس، سردار اسکندر مومنی امروز در جمع خبرنگاران ضمن تشریح اولویت‌های پلیس در حوزه مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: مقابله با توزیع مواد مخدر و پیشگیری از ورود آن از اولویت‌های پلیس است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص مبارزه با مواد مخدر از کشف بیش از 260 تن مواد مخدر در کشور در چهار ماهه ابتدای سال خبر داد و تصریح کرد: از این مقدار، 235 تن توسط نیروی انتظامی کشف شده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به افزایش آمار کشفیات اظهار داشت: در سال جاری در حوزه مواد مخدر حدود 11 درصد نسبت به سال گذشته افزایش کشفیات داشته‌ایم.

سردار مومنی به محموله‌های مکشوفه قاچاق کالا در چهار ماه ابتدای سال جاری اشاره و بیان کرد: حدود 80 درصد از کل کشفیات مواد مخدر در کشور، در مرزهای شرق و حاشیه شرقی پنج استان بوده که نشان از تمرکز پلیس بر جلوگیری از ورود مواد مخدر از مرزهای شرقی به کشور است.

وی در ادامه افزود: 69 درصد ار کشفیات مواد مخدر در چهار ماهه ابتدای سال جاری با کار اطلاعاتی صورت گرفته که با نشان از تمرکز پلیس بر کارهای اطلاعاتی است، این کشفیات در حالی به دست آمده که درگیری و فعالیت‌های ناجا برای کشف مواد مخدر افزایش یافته، اما در این مدت، کاهش 75 درصدی شهدای ناجا را شاهد بوده‌ایم.

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه تمام تلاش خود را در جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور بکار می‌بندیم، گفت: علاوه بر جلوگیری، پیشگیری هم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، قطعا بدون پیشگیری موفق نخواهیم بود.

سردار مومنی از کشف یک تن و 920 کیلوگرم مواد مخدر از یک باند بین‌المللی در استان هرمزگان خبر داد و افزود: قاچاقچیان به صورت بسیار ماهرانه مواد مخدر را جاسازی کرده بودند که کشف این مقدار از مواد مخدر بدون کار اطلاعاتی غیرممکن بود.

وی از دستگیری نفرات اصلی این باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: اعضای این باند که در چند استان کشور فعالیت داشتند دستگیر و نفر اصلی نیز در استان هرمزگان دستگیر شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها