برگزاری نخستین سالگرد تدفین شهدای گمنام و یادبود شهید مدافع حرم گوراب زرمیخ

بخشدار میرزاکوچک گفت: نخستین سالگرد تدفین شهدای گمنام و یادبود اولین شهید مدافع حرم گوراب زرمیخ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۰۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵ - 30July 2017
برگزاری نخستین سالگرد تدفین شهدای گمنام و یادبود شهید مدافع حرم گوراب زرمیخبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «فرزاد امدادی» بخشدار میرزاکوچک در گفت‌وگویی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان و شهدای والامقام فراموش‌نشدنی است.

وی افزود: شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس کار بزرگی انجام داده‌اند و درس بزرگ شجاعت و ایثار را به ما آموخته‌اند که هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود و ما موظفیم  این درس را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

بخشدار میرزاکوچک با بیان اینکه رزمندگان بدون هیچ چشم ‌داشتی و فقط برای رضای خدا و حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی با دشمن جنگیدند و دشمنان و استکبار جهانی را شکست دادند، گفت: امروز وظیفه ماست تا یاد و نام این بزرگ مردان را گرامی بداریم.

امدادی با اشاره به اینکه شهیدان علائم حیات را بعد از شهادت دارند و اگر انسانی شهید شود، زنده است، تصریح کرد: ما باید در کارهای خود شهدا را مدنظر داشته باشیم و بدانیم که ناظر برر اعمال و رفتارمان هستند.

وی با بیان اینکه مراسم اولین سالگرد شهدای گمنام بخش میرزاکوچک و یادبود اولین شهید مدافع حرم ، شهید محمد اتابه در پارک ساحلی شهدای گمنام گوراب زرمیخ برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این مراسم روز سه شنبه(10مرداد) ساعت 19 با حضور خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران و عموم مردم همراه با مدیحه‌سرایی ذاکرین اهل بیت (علیه‌السلام) برگزار خواهد شد.

منبع: شبستان
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار