رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان:

17 مرداد روز قلم و عشق در مسیر قرب الهی است

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان با بیان اینکه خبرنگاران افسران و مجاهدان جبهه جنگ نرم با دشمن هستند، گفت: 17 مرداد روز قلم و عشق در مسیر قرب الهی است.
کد خبر: ۲۵۱۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵ - 05August 2017
17 مرداد روز قلم و عشق در مسیر قرب الهی است«سید ابراهیم یزدی» رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان در آستانه بزرگداشت روز خبرنگار در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: روز 17 مرداد روز قلم و عشق در مسیر قرب الهی است و این روز به مناسبت سالروز شهادت «محمود صارمی» نامگذاری شده است.

وی افزود: خبرنگاران به عنوان افسران و مجاهدان این مسیر در جنگ نرم با دشمنان هستند که با روحیه بالا و جهادی این راه سخت و دشوار را در پیشبرد اهداف و حفظ انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کشورمان ادامه می‌دهند.

یزدی به شهدای خبرنگار استان کرمان اشاره کرد و گفت: استان کرمان 10 شهید رسانه تقدیم اسلام نموده است که این شهدا از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی با شهادت عزیزانی چون «حسن مصطفوی» و «محمد طایی» و شهدای دیگر رقم خورد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان تصریح کرد: این شهدا در مسئولیت‌ها و حرفه‌های مختلف رسانه‌ای از جمله، مدیر مسئولی، سردبیری، عکاسی و خبرنگاری فعالیت داشتند و در بین این شهدا، شهید «محمد طایی» از شهدای پیشکسوت رسانه‌ای استان کرمان محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: این شهید بزرگوار اواخر سال 58 و تا اواسط سال 59 نشریه‌ای به نام «جهاد» در کرمان منتشر می‌کرد و در این نشریه خود به عنوان مدیر مسئول و من به عنوان سردبیر فعالیت می‌کردم و این نشریه 20 شماره چاپ شد و بعد از شهادت این شهید بزرگوار، نشریه به همان 20 شماره خلاصه شد.

یزدی گفت: شهید طایی در آبان‌ماه سال 59 به منطقه کردستان اعزام و در 13 آذر 59 در درگیری با اشرار و گروهک ضد انقلاب به شهادت رسید.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان در ادامه به تشریح برنامه‌های بزرگداشت روز خبرنگار در استان کرمان پرداخت و افزود: صبح سه‌شنبه 17 مرداد دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان و دیدار با اصحاب رسانه در نشریات و خبرگزاری‌های استان کرمان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: یادواره 10 شهید رسانه استان کرمان روز پنج‌شنبه 19 مرداد ساعت 9:30 صبح در گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود و این مراسم همراه با غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای خبرنگار و تجدید میثاق اصحاب رسانه با این شهدای بزرگوار خواهد بود.

یزدی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه به برخی از خصوصیات یک خبرنگار انقلابی اشاره کرد و گفت: یک خبرنگار باید روحیه جهادی، خداترسی، کامل کردن معلومات، خدمت به مردم، داشتن قدرت تحلیل اخبار و روحیه انقلابی در جهت پیش‌برد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و سربلندی کشورمان را داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار