تسلیم پیام مکتوب رئیس جمهور ماداگاسکار به ظریف

رئیس مجلس ماداگاسکار پیام مکتوب رئیس جمهور کشورش به حسن روحانی و پیام وزیر امور خارجه ماداگاسکار خطاب به ظریف را تقدیم وزیر امور خارجه کشورمان کرد.
کد خبر: ۲۵۱۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱ - 07August 2017
تسلیم پیام مکتوب رئیس جمهور ماداگاسکار به ظریف

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، «ژان ماکس راکو تامانجی» رئیس مجلس ملی ماداگاسکار که به مناسبت تحلیف رئیس جمهور کشورمان در جمهوری اسلامی ایران به سر می‌برد با ظریف وزیر امور خارجه کشورمان ملاقات کرد.

رئیس مجلس ملی ماداگاسکار با ابراز خرسندی از شرکت در مراسم تحلیف، انتخاب مجدد جناب روحانی به عنوان رئیس جمهور را تبریک گفت و اظهار داشت: به رغم مانع تراشی برخی از کشورها، استقبال بسیار خوبی توسط کشورها از مراسم تحلیف شد.

ظریف اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران برای ماداگاسگار اهمیت زیادی قائل است. به دلیل تحریم ها ما با تکیه بر امکانات داخلی و نیروهای بومی کشور خودمان را ساختیم، بنابر این آمادگی داریم در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و بین‌المللی و حمایت از یکدیگر در سطح بین‌المللی با ماداگاسکار همکاری داشته باشم.

رئیس مجلس ماداگاسکار همچنین پیام مکتوب رئیس جمهور کشورش به حسن روحانی و پیام وزیر امور خارجه کشورش خطاب به ظریف را تقدیم وزیر امور خارجه کشورمان کرد.

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها