شمخانی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار:

خبرنگاران تولیدکنندگان قدرت نرم نظام اسلامی هستند

دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، ضمن تجلیل و بزرگداشت رسالت اهل قلم، از خبرنگاران به‌عنوان تولیدکنندگان قدرت نرم نظام اسلامی تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۲۵۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ - 08August 2017
خبرنگاران تولید کنندگان قدرت نرم نظام اسلامی هستند

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، امیر دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، ضمن تجلیل و بزرگداشت رسالت اهل قلم از خبرنگاران به‌عنوان تولیدکنندگان قدرت نرم نظام اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نقش تعیین کننده شبکه اطلاع‌رسانی کشور در شکل‌گیری امنیت ملی پایدار و کم‌نظیر در جمهوری اسلامی  ایران  حاصل تلاش‌های صادقانه اصحاب قلم و خبرنگاران سخت‌کوشی است که با آگاهی بخشی و روشنگری درجامعه تولید‌کنندگان قدرت نرم نظام اسلامی در محیط پرآشوب کنونی منطقه هستند.

 با گرامی‌داشت شهدای والامقام جبهه اطلاع‌رسانی و  آگاه‌سازی، هفدهم مردادماه روز خبرنگار را به همه فعالان پرتلاش این عرصه تبریک می‌گویم و از همراهی و تعامل سازنده خبرنگاران در تولید و انعکاس دقیق اخبار و  گزارش‌هایی که مقوم امنیت ملی و ترسیم کننده دستاوردهای نظام است و تقویت و استحکام ساخت درونی نظام را به ارمغان می‌آورد، تشکر و قدردانی می‌کنم.

امید است با هوشیاری، بصیرت، تیزبینی و تلاش بیش از پیش خبرنگاران که دیدبانان امین جامعه هستند شاهد توسعه روز افزون زمینه‌های دستیابی به اهداف و منافع ملی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باشیم.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار