حجت الاسلام اکبری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

دفاع مقدس جلوه زیبای هنرنمایی بشر در دامان الهی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم گفت: دفاع مقدس یکی از بهترین و زیباترین هنرنمایی‌های بشر در دامان خدا و نزد اولیاء الله است.
کد خبر: ۲۵۲۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹ - 11August 2017

حجت الاسلام والمسلمین «سیدحسن اکبری» در حاشیه بازدید از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در قم اظهار داشت: جنگ ما یکی از بهترین و بزرگترین هنرنمایی‌های بشر در دامان خدا و اولیای الهی بود.

وی افزود: جنگ هشت ساله به جهت برخورداری از همین انگیزه و ریشه الهی تبدیل به «هشت سال دفاع مقدس» شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) ادامه داد: امروز باید آن هنرنمایی‌های مردان بزرگ در دوران دفاع مقدس را با قالب‌هایی هنری و جدید به نسل‌هایی که دوران حماسه و ایثار را درک نکرده‌اند، انتقال داد تا آنان نیز بتوانند همانند رزمندگان اسلام، آموزه‌های فرهنگ ایثار و شهادت را لمس و در ابعاد مختلف زندگی خود بهره برداری و پیاده سازی کنند.

وی با اشاره به روند احداث موزه انقلاب و دفاع مقدس در استان ابراز داشت: موزه یکی از راه‌هایی است که می‌تواند جلوه‌های رشادت‌ها، فداکاری‌ها، حماسه‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام و شهدای عزیز را به عنوان فرزندان امام و انقلاب در معرض عموم مخاطبان قرار دهد.

اکبری تاکید کرد: موزه فقط به ساختمان و محوطه نیست، بلکه باید طوری ساخته شود که بتواند در ضمن محوطه سازی و موزه آرایی، حامل پیام‌های عمیقی از آرمان‌ها و فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار