ابراهیم خدابنده از اعضای نجات‌یافته گروهک منافقین:

خوابگردها بارزترین خیانت منافقان را نشان می‌دهد/ صدام سفارش ترور صیاد شیرازی را داد

در بسیاری از کشورها مجازات اعدام وجود ندارد، اما استثنائاتی نیز وجود دارد و آن همکاری با دشمن در حال جنگ است. با این وجود جمهوری اسلامی ایران طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مجاهدینی را که توبه کنند و برگردند می‌بخشد و 700-800 نفر از جمله من از این قانون استفاده کرده‌ام.
کد خبر: ۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷ - 29August 2013

خوابگردها بارزترین خیانت منافقان را نشان می‌دهد/ صدام سفارش ترور صیاد شیرازی را داد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در مراسم رونمایی کتب خوابگردها  ابراهیم خدابنده از اعضای نجاتیافته گروهک منافقان اظهار داشت: از سال 59 تا سال 82 در بخش بینالمللی گروهک منافقین فعالیت کردم، اما بعد از گذشت 23 سال به لطف الهی آزاد شده و تا به امروز در زمینه فرقه های مخرب به فعالیت پرداختم.

وی افزود: فرقه رجویه در چند سال اخیر به دنبال تغییر تاریخچهاش است تا تاریخ هشت سال همکاری خود با صدام را پاک نماید، اما کتاب خوابگردها شامل اسناد و مدارک  ربع قرن ارتباط این فرقه با بعثیها است که نشان دهنده ارتباط آنها حتی پیش از وقوع جنگ تحمیلی بوده است و حتی می توان گفت آنها به نوعی مشوق صدام بودند.

این عضو نجاتیافته گروهک منافقین با اشاره به رأفت و رحمت جمهوری اسلامی ایران درباره اعضای توبهکننده از گروهک منافقین اظهار داشت: در بسیاری از کشورها مجازات اعدام وجود ندارد، اما استثنائاتی نیز وجود دارد و آن همکاری با دشمن در حال جنگ است. با این وجود جمهوری اسلامی ایران طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مجاهدینی را که توبه کنند و برگردند میبخشد و 800 نفر از جمله من از این قانون استفاده کردهام و به همین دلیل فکر میکنم جمهوری اسلامی در این مقوله بسیار مظلوم است.

وی گفت: گروهک منافقین به دنبال پاک کردن سابقه ننگین همکاری خود با صدام هستند، اما این کتاب با ارائه اسناد و مدارک بارزترین نوع خیانتهای آنها را نشان میدهد. اما غرب با این وجود همچنان از آنها حمایت می کند. اسناد و مدارک بسیاری وجود دارد که رجوی و منافقین با صدام در مقابل ملت ایران همکاری میکردند و وقتی که صدام سرنگون شد تلاش کردند که جایگزینی پیدا کنند و بهترین گزینه برای آنها اسرائیل بود. هماکنون اگر تبلیغات مجاهدین را ببینید تماماً به نفع اسرائیل است نه برای جلب نظر مردم ایران.

خدابنده افزود: در بحث ترورهای بعد از سال 76 جلسهای در عراق داشتیم که رجوی در آن میگفت که اول سران رژیم را ترور کردیم بعد به بریدن سرانگشتان نظام روی آوردیم، بعد هم سراغ خمپاره زدن در شهرها و ترور اشخاصی چون صیاد شیرازی میرویم در حالیکه سفارش ترور صیاد شیرازی را صدام به رجوی داده بود.

این عضو توبه کننده از منافقین اظهار داشت: در این چند سال که از گروهک جدا شدهام، آرزو داشتم که این 120ساعت نوار 23 سال و مدارک به دست آمده از منافقان پیاده و ترجمه شود که خدا را شکر انجام شد و در این ستاد روایت متفاوتی از  فعالیت اخیر این گروهک آمده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار