محمدی خبر داد؛

صدور بیش از 79 هزار ویزا برای حجاج ایرانی

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه تا پایان روز یکشنبه 22 مرداد بیش از 79 هزار ویزا برای زائران ایرانی حج تمتع صادر شده است، گفت: روند صدور ویزا و اعزام زائران به مدینه و جده به‌ طور کامل در حال انجام است.
کد خبر: ۲۵۲۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲ - 14August 2017
صدور بیش از 79 هزار ویزا برای حجاج ایرانی

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «حمید محمدی» رئیس سازمان حج و زیارت درباره آخرین برنامه‌ریزی‌ها برای اعزام زائران حج تمتع و روند اجرای خدمات به حجاج اظهار کرد: تا پایان یکشنبه 22 مرداد ماه امسال حدود 40 هزار و 500 نفر از زائران ایرانی به مدینه و مکه مکرمه مشرف شده‌اند که از این تعداد حدود 30 هزار نفر در مکه و 10 هزار و 500 نفر در مدینه منوره مستقر هستند.

وی ادامه داد: ارائه خدمات همانند حمل‌ و نقل، اسکان، پزشکی، تغذیه و... به‌طور کامل به زائران ایرانی انجام می‌شود و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

رئیس سازمان حج و زیارت همچنین از صدور ویزا برای بیش از 79 هزار نفر زائران ایرانی خبر داد و گفت: روند صدور سایر ویزاها نیز به‌طور کامل ادامه دارد.

به گفته محمدی، پروازهای حجاج ایرانی طبق زمان‌بندی مقرر در حال انجام است و تا تاریخ 30 مرداد ماه پروازهای حجاج مدینه قبل به شهر مدینه منوره و پرواز حجاج مدینه بعد نیز تا سوم شهریور ماه به جده انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: امسال بیش از 86 هزار نفر زائران کشورمان در ایام حج تمع در سرزمین وحی حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها