وهب همدانی در جمع کارکنان قرارگاه سازندگی سپاه:

خدمت مدافعان حرم در سوریه، خدمت به تمام بشریت است

فرزند سردار شهید همدانی گفت: اگر امروز مدافعان حرم در سوریه و عراق در حال مبارزه هستند، خدمتشان به تمام بشریت است.
کد خبر: ۲۵۲۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ - 16August 2017

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «وهب همدانی» در جمع کارکنان قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیاء (ص) با اشاره به نگاه متعالی سردار شهید حسین همدانی در بحث دفاع از مظلوم، اظهار داشت: شهید همدانی معتقد بود اگر انسان صدای مظلومی را حتی در آمریکا نیز بشنود باید به یاری آن بشتابد زیرا دفاع از مظلوم به شرافت انسان برمی‌گردد و جغرافیا نمی‌شناسد و مسلمان و غیرمسلمان هم ندارد.

وی ادامه داد: اگر امروز کسانی درباره عملکرد مدافعان حرم شبهه وارد می‌کنند باید بدانند که عملکرد مدافعان حرم در سوریه و عراق به یک یا دو کشور و یا به مسلمانان معطوف نمی‌باشد، بلکه خدمت آنها تمام بشریت را شامل می‌شود.

فرزند شهید همدانی با اشاره به موهبت انقلاب اسلامی و توفیق حیات در این دوران گفت: شهید همدانی فرازهای زیادی از وصیت‌نامه خود را به شکرگزاری از خداوند اختصاص داده و در این فرازها به شکر حیات در عصر انقلاب و دوران زعامت امام خمینی (ره) پرداخته است؛ زیرا معتقد بود افراد زیادی در طول تاریخ آرزوی درک چنین دورانی را داشتند.

وهب همدانی افزود: شهید همدانی به نسل جوان بسیار خوشبین بود و معتقد بود همین نسل، سرزمین‌های اشغالی را آزاد خواهند کرد؛ اما امروز شاهد این هستیم که دشمن با تمرکز بر روی این نسل سعی دارد امید را در دل آن‌ها از بین ببرد.

وی در پایان گفت: انقلاب اسلامی توانست نسلی همچون شهید حججی‌ها را تربیت کند و اگر امروز حرکت‌های مردمی و خودجوشی در عراق و برای دفاع از سرزمین و مقدسات اسلامی از جمله حشدالشعبی شکل می‌گیرد، منبعث از انقلاب اسلامی و الگوبرداری از مدل این انقلاب است.

انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار