صبح فردا همزمان با سالروز آزادسازی اسراء برگزار می شود

رونمایی از «دولت مخفی»

سریال دفاع مقدسی «دولت مخفی» که با موضوع اسارت و به کارگردانی عبدالحسین برزیده تولید شده صبح فردا با حضور مدیر شبکه 2 سیما رونمایی می شود.
کد خبر: ۲۵۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰ - 16August 2014

رونمایی از «دولت مخفی»

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، شبکه دو سیما به مناسبت سالگرد ورود آزادگان سرافراز به میهن و روز تجلیل از این بزرگواران مراسم رونمایی از مجموعه تلویزیونی"دولت مخفی" را با حضور علی بخشی زاده مدیر شبکه دو، تعدادی از مدیران سازمان صدا و سیما و همچنین تعدادی از آزادگان سرافراز کشور و بازیگران و عوامل تهیه و تولید این مجموعه تلویزیونی برگزار نماید.

سریال«دولت مخفی» به سفارش گروه مجموعههای تلویزیونی شبکه دو به تهیه کنندگی حمید آخوندی و علیرضا جلالی تولید شده که بخش اول آنرا عبدالحسین برزیده کارگردانی کرده است و کارگردانی بخش دوم آن نیز توسط راما قویدل انجام شده است.

 در این سریال بازیگرانی مانند لاله اسکندری، پژمان بازغی، علی اوسیوند، مهتاج نجومی، امیر آتشانی، مریم بوبانی، کاوه خداشناس و ابراهیم برزیده ایفای نقش میکنند.

دولت مخفی که فیلمنامهاش بر اساس خاطرات آزادهها نگارش شده، داستان خود را در سه محور روایت میکند؛ اول مناطق جنگی، دوم شهرهایی که دور از جنگ است و مردم جنگزده را پناه داده و سوم، اردوگاههای عراقی که در بدترین شرایط اسرای ایرانی را در آنجا نگهداری میکنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار