پنج روز پس از انتشار خبر آوارگی یک جانباز؛

جوانمرد بوستان جوانمردان در انتظار رسیدگی مسئولین

پس از انتشار مدارک تاییدیه یگان نزاجا مبنی بر شیمیایی شدن جانباز «ابوطالب فلاح» در جریان جنگ تحمیلی، شهرداری منطقه 22 برگزاری جلسه‌ای با بنیاد شهید و امور ایثارگران را در روزهای آتی در دستور کار خود قرار داده است.
کد خبر: ۲۵۳۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ - 19August 2017
کدام ارگان به انتظار جوانمرد بوستان جوانمردان پاسخ‌ خواهد داد/ جوانمرد بوستان جوانمردان در انتظار رسیدگی مسئولین
گروه حماسه و جهاد دفاع پرس: بارها بیانات مقام معظم رهبری را در خصوص نقش برجسته‌ جانبازان و ایثارگران در به ثمر رساندن انقلاب شنیده‌ایم. همچنین ایشان در یکی از گردهمایی‌های جانبازان فرمودند: «آنان که ایثار و فداکاریشان، نشانه‌یی در جسم مطهرشان باقی گذارده و یادگار آن لحظه‌ی حساس را همواره با خود دارند؛ دارای سهمی ارزشمند در این تاریخ پرافتخارند.»
 
در روزهای گذشته خبری اسف‌بار مبنی بر آوارگی یک جانباز شیمیایی منتشر کردیم. «ابوطالب فلاح» به همراه همسرش با شرایط جانبازی و تاول‌هایی که ناشی از عوارض جانبازی است، مدت‌ها در «بوستان جوانمردان» اسکان داشت که با پیگیری‌های خبرگزاری دفاع مقدس، سرانجام اداره ایثارگران شهرداری منطقه 22 این جانباز را در بیمارستان ایرانیان بستری کرد.
 
در پی انتشار این خبر، واکنش‌های بسیاری از سوی مردم، سپاه پاسداران، شهرداری و... صورت گرفت و در حال حاضر سازمان‌های مختلف درصدد رفع مشکل این جانباز دفاع مقدس برآمده‌اند. این جانباز برای اثبات گفته‌های خود و پاسخ به برخی شایعات، مدارکی مبنی بر شیمیایی بودن خود جهت انتشار در اختیار خبرگزاری دفاع مقدس قرار داد.

جانباز ابوطالب فلاح در خصوص واکنش مسئولین پس از انتشار اسنادی که دال بر جانبازی‌اش بود، اظهار داشت: صبح روز پنجشنبه مورخ 26 مرداد پزشکی از سوی وزارت بهداشت به بیمارستان آمد؛ وی همراه با دکتر ایزدی رئیس بیمارستان ایرانیان معانیه کامل انجام و پرونده پزشکی برایم تشکیل دادند.

این جانباز شیمیایی افزود: طبق دستور دکتر ایزدی و پس از تشکیل پرونده پزشکی از اورژانس بیمارستان به بخش منتقل شدم.

وی ادامه داد: در حین معاینه‌ام دکتر ایزدی گفت در خصوص رسیدگی به وضعیت درمانم نامه‌ای از سوی بیمارستان به دفتر مقام معظم رهبری ارسال شده است.

جانباز ابوطالب فلاح گفت: عصر روز پنجشنبه اشخاصی از سوی شهرداری منطقه 22 برای عیادتم به بیمارستان آمدند و جویای احوالم شدند.

این جانباز شیمیایی تصریح کرد: در حال حاضر اداره ایثارگران شهرداری مسئولیت رسیدگی به وضعیت درمانم را بر عهده گرفته است و طبق گفته آنان در روزهای آتی شهرداری منطقه 22 با بنیاد شهید و امور ایثارگران جلسه‌ای در خصوص رسیدگی به تکمیل پرونده ایثارگری در دستور کار خود دارند.

در پایان امید داریم مسئولین مربوطه به حل مشکلات و پیگیری وضعیت این جانباز دوران دفاع مقدس سرعت دهند و گره امور را بیابند.

انتهای پیام/ 111
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار