ماجرای شهید بوشهری که امام زمان(عج) را در خواب دید

همرزم شهید مصطفی انجم‌افروز گفت: مصطفی به من گفت در خواب امام زمان(عج) را دیدم و تا زمانی که زنده‌ام این موضوع را با کسی در میان نگذار ولی جزییات را برایم نگفت.
کد خبر: ۲۵۳۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ - 20August 2017
ماجرای شهید بوشهری که امام زمان(عج) را در خواب دیدبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، همرزم شهید مصطفی انجم‌افروز با بیان این که از سال 1361 به صورت اتفاقی در قطار با این شهید آشنا شدم، گفت: اگرچه تا سال 1364 با هم بودیم اما احساس می کنم یک عمر با وی آشنا بودم.

حسن داوودی با بیان این که هر چقدر فکر می کنم احساسم این است من و مصطفی با هم در آسمان ها بودیم به بیان خاطره ای از شهید انجم افروز پرداخت و ابراز داشت: زمستان یکی از سال ها که با هم در پایگاه کلاهدوز قم در کنار هم خواب بودیم، من بعد از مجروحیت ناشی از جنگ و به دلیل قرص های سنگینی که مصرف می کردم برای اقامه نماز شب خواب می ماندم.

وی ادامه داد: یک شب صدای گریه مصطفی را در سجده شنیدم و با صدایش از خواب بیدار شدم اما خودم را به خواب زدم ولی پس از چند دقیقه مصطفی مرا بیدار کرد و گفت با هم به حرم حضرت معصومه(س) برویم.

داوودی با بیان این که ما نزدیک گلزار شهدای قم بودیم و در آن زمان در سرمای زمستان وسیله برای رفتن به حرم کم بود، اضافه کرد: به مصطفی گفتم چرا الان به حرم برویم و پاسخ داد که شاید بعدا بگویم.

این استاد دانشگاه افزود: در آن زمان مصطفی حال بسیار خوشی داشت و تا حرم دویدیم به طوری که تا آن زمان چنین حالی نداشتیم، وقتی به حرم رسیدیم به من گفت هر کسی سمت خودش برود.

داوودی اضافه کرد: بعداز مدتی مصطفی سبک شد و برگشت و به من گفت تا زمانی که زنده ام این موضوع را با کسی در میان نگذار.

همرزم شهید مصطفی انجم افروز با بیان این که این شهید به من گفت که قبل از اذان امام عصر(عج) را در خواب زیارت کرده است، ابراز داشت: مصطفی به من گفت در خواب آقا را دیدم ولی جزییات را برایم نگفت اما گفت که سیراب شدم.

گفتنی است سومین شب خاطره دفاع مقدس در استان بوشهر به همت حوزه هنری استان همزمان با سالگرد شهید دانش آموز، هنرمند عارف مصطفی انجم افروز در سالن آموزش و پرورش شهر خورموج برگزار شد.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار