امیر عزتی در افتتاحیه مسابقات تکواندو نظامیان جهان:

جمهوری اسلامی ایران پرچمدار صلح و دوستی در منطقه است

رئیس ستاد برگزاری مسابقات سیزم و معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچمدار صلح و دوستی در منطقه، در راستای تثبیت و ترویج فضیلت‌های الهی گام برمی‌دارد.
کد خبر: ۲۵۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴ - 17August 2014

جمهوری اسلامی ایران پرچمدار صلح و دوستی در منطقه است

به گزارش خبرنگار گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ "نصرالله عزتی" رییس ستاد برگزاری مسابقات تکواندوی نظامیان جهان و معاون هماهنگ کننده وزات دفاع در مراسم افتتاحیه بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی نظامیان جهان(سیزم) که عصر روز گذشته در سالن والیبال مجموع آزادی برگزار شد، ضمن عرض خیر مقدم به همه میهمانان و نظامیان 25 کشور جهان اظهار کرد: ورزش بهعنوان پشتوانه اجتماعی و فرهنگی ملتها نقش اساسی در زندگی بشر دارد.

وی در ادامه گفت: ورزش رمز سلامت است و توصیه آن باعث افزایش روحیه اجتماعی خواهد شد. جمهوری اسلامی ایران بهعنوان پرچمدار صلح و دوستی در منطقه در راستای تثبیت و ترویج فضیلتهای الهی گام برمیدارد.

رئیس ستاد برگزاری مسابقات و معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع تصریح کرد: وزارت دفاع با شعار "اسلام ،آیین دوستی و محبت" افتخار دارد میزبان شایستهای برای برگزاری مسابقات تکواندو باشد تا گامی در راستای ایجاد مودت و دوستی بین ارتشهای جهان بردارد. امروز کشورهای عضو سیزم در صدد هستند از طریق مسابقات ورزشی جهت روابط انسانی میان نیروهای مسلح محبت و دوستی بینالمللی را توسعه دهد.

امیر عزتی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با طرح شعار "جهان عاری از خشونت و افراطیگری" این مهم را با عنوان اهداف اصلی تلاقی کرده و معتقد است که ارتشهای جهان با ورزش بسترهای مهمی را برای همکاریهای بیشتر در نظر گیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور کشورهای مختلف در این مراسم را مغتنم میدارم و با احترام به شعار سیزم مبنی بر گسترش صلح و دوستی، برای تیمهای شرکتکننده آروزی روزهای خوب و با نشاطی را دارم.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار