وصیت‌نامه شهید ابوالقاسم رضایی/ ای عاشقان حسین! قدر امام عزیزمان را بدانید

شهید رضایی در وصیت‌نامه خود آورده است: ای عاشقان حسین! قدر امام عزیزمان را بدانید. قدر جنگ را بدانید، جبهه‌های منور جنگ را داغ نگه دارید و خود را به دنیا وابسته نکنید.
کد خبر: ۲۵۳۶۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲ - 21August 2017

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «ابوالقاسم رضایی» 10 اردیبهشت 1340 در شهر خشت دیده به جهان گشود. وی دوره‌ آموزشی‌ را در نیروی‌ زمینی‌ ارتش‌ گذراند و طی یک‌ تقسیم‌بندی‌، وارد لشکر 77 خراسان‌ شد، مدتی‌ را در تیپ‌ 3، گردان‌ 110، گروهان‌ سوم‌ این‌ لشکر انجام‌ وظیفه‌ کرد، تا اینکه‌ بنا بر ضرورت‌، به‌ جبهه‌ی جنوب‌ که‌ در آن برهه درگیر جنگ‌ بود، اعزام‌ شد و سرانجام در تاریخ 29 تیر 1361 در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تصویر وصیت‌نامه شهید «ابوالقاسم رضایی»

وصیت‌نامه شهید ابوالقاسم رضایی / ای عاشقان حسین قدر امام عزیزمان را بدانید 
 
وصیت‌نامه شهید ابوالقاسم رضایی / ای عاشقان حسین قدر امام عزیزمان را بدانید 

«بسمه تعالی

این حقیر عبدالله

ای خدای عزیز، من ابوالقاسم رضایی این چنین به وحدانیت و عدالت الله سبحان و تعالی و نبی او حضرت محمد (ص)، خاتم النبیین و به وحی رسول او حضرت علی بن ابی‌طالب «صلواة الله و سلامه علیه» شهادت می‌دهم و به معاد یقین دارم و ائمه اطهار را به نزد خدا شفی می‌گیرم.

ای خدا ای مهربان‌ترین مهربانان با کوله‌بار گناه نزد تو آمده‌ام ترحمی کن گر چه گناهکارم مرا در بستر نمیران ای شنونده و فریاد رس فریاد خواهان. اگر من شهید نشوم، من از بچه‌ام و از همسنگرهایم از علی‌اکبر، از مولایم سیدالشهدا خجالت می‌کشم و از خودت خجالت می‌کشم اگر شهید نشوم. ای خدا عاشق چنین هستم ولیکن کربلای او را ندیدم. ای خدا اگر چه کربلای حسین را ندیدم مرا با اهل بیت حسین محشور کن.

ای خدا آرزوی دیدار کربلای حسین را دارم ولیکن می‌دانم کربلای او را نمی‌بینم.

ای عاشقان حسین قدر امام عزیزمان را بدانید. قدر جنگ را بدانید جبهه‌های منور جنگ را داغ نگه دارید، و خود را به دنیا وابسته نکنید. با آنانی که به مولایت فقیه اعتقاد ندارند روابط نداشته باشید. از سردار رسید و دلاور اسلام حاج علیرضا موحددانش نقل می‌کنم که آنانی که به ولایت فقیه اعتقاد ندارند نباید به زیر تابوت من آیند.

و دوست دارم که مراسم کفن و دفن مرا برادر رضا ارومی بعهده داشته باشد و وحی شرعی من بعد از رجعتم برادر مرتضی عسگریان می‌باشد و هر طور که ایشان صلاح بدانند می‌توانند در اموال من دخل و تصرف نمایند و دوست دارم که مراسم ترحیم من در تکیه بالا باشد و سخنران برادر علوی تبار (کیاوش) نماینده مجلس شورای اسلامی باشد.

از تمامی عاشقان حسین و یاران امام خمینی طلب مغفرت و التماس دعا دارم دیدار همه ما در روز محشر.

والسلام علی من التبع الهدی

ابوالقاسم رضایی

23 رمضان – 23 خرداد 1364»

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها