همزمان با هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد

بازسازی مرحله سوم عملیات بیت المقدس در بیرجند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از بازسازی مرحله سوم عملیات بیت‌المقدس همزمان با هفته دفاع مقدس در بیرجند خبر داد و گفت: مرحله سوم این عملیات که منجر به آزادسازی خرمشهر شد، برای نخستین‌بار در خراسان جنوبی بازسازی و اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸ - 17August 2014

بازسازی مرحله سوم عملیات بیت المقدس در بیرجند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از بیرجند، سرهنگ «علی قاسمی» معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سه ماه قبل ستاد داخلی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سپاه تشکیل شده است، افزود: کشورهای اسلامی جهان و منطقه از انقلاب اسلامی ایران و هشت سال دفاع مقدس درس گرفتهاند و ما نیز وظیفه داریم از آنها حمایت کنیم.

وی در ادامه درخصوص بازسازی مرحله سوم عملیات بیتالمقدس در بیرجند بیان کرد: این عملیات توسط 300 نفر از هنرمندان بازسازی میشود و بخشهای نمایشی رزمی و تئاترهای خیابانی متحرک در اولویت اجرا قرار دارند.

قاسمی خواستار همکاری سایر دستگاهها در برگزاری این رزمایش شد و افزود: تاکنون مهندسی بازسازی منطقه انجام شده و کارهای تدوین و نمایشی نیز دنبال شده است اما با توجه به اینکه این رزمایش پروژه سنگینی بوده و منابع مالی زیادی لازم دارد از همه دستگاههای اجرایی میخواهیم که در برگزاری این رزمایش همکاری کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در پایان برگزاری یادواره شهدا، نمایشگاه کتاب، عکس و پوستر، مسابقات فرهنگی و هنری، برنامهریزی برای خاطره گویی در مدارس و دانشگاهها، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا و تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس را از برنامههای دیگر سپاه در این هفته عنوان کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار