آغاز هفته دولت با مراسم خطبه‌خوانی در حرم مطهر حضرت معصومه (س)

در اولین روز از هفته دولت، آیین خطبه‌خوانی حرم مطهر حضرت معصومه (س) با حضور اعضای شورای اداری استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ - 24August 2017

به گزارش دفاع پرس از قم، آیین خطبه‌خوانی خادمان حرم مطهر حضرت معصومه (س) امروز به مناسبت هفته دولت و با حضور اعضای شورای اداری استان قم در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) برگزار شد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در این آیین معنوی اظهار داشت: از خدمتگزاران به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب تشکر و اظهار می‌کنیم که از همه مسئولان راضی هستیم.

آیت‌الله سید محمد سعیدی افزود: از مسئولان می‌خواهیم تمام تلاش خود را برای نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی و اهل بیت (ع) به ویژه در استان قم به کار گیرند تا این شهر به سبک زندگی اهل بیت (ع) مزین شود و از مظاهر بی‌عفتی، بی‌حجابی، فساد و کارهای زشت دور شود.

وی با بیان اینکه ترویج سبک زندگی اهل بیت (ع) رسالت همه مسئولان است، اضافه کرد: سبک زندگی اسلامی به معنای نزدیک کردن رفتار و اخلاق خود به سیره اهل بیت (ع) است.

سعیدی با اشاره به فضای مسموم شبکه های اجتماعی، تاکید کرد: دشمنان سعی دارند در شبکه های اجتماعی دوستی با اهل بیت(ع) و دشمنی با شیاطین را بلعکس نموده و این شیوه را به جوانان جامعه القا کنند.

وی با اشاره به شهادت شهید حججی نیز گفت: آن شهید گرانقدر از فعالان عرصه فضای مجازی بود که اعتقاد داشت باید عاشق خدا بود تا از مرتبه عشق‌های پایین به عشق‌های بالا رسید.

تولیت آستان حضرت معصومه (س) با بیان اینکه خداوند پاداش رسالت را محبت به اهل بیت (ع) تعیین کرده است، بیان کرد: از طریق محبت به اهل بیت (ع) انسان به خداوند نزدیک می‌شود و سبک زندگی کریمانه را در پیش گیرد که نزدیک شدن به خداوند به دو صورت دوستی با دوستان اهل بیت (ع) و دشمنی با دشمنان اهل بیت (ع) حاصل می‌شود.

وی با اشاره به شخصیت والای شهیدان رجایی و باهنر، گفت: این دو شهید از نمونه‌های بزرگ عرصه محبت به خداوند و برائت از دشمنان بودند و هفته دولت مزین به نام این دو بزرگوار شده است تا ملت و دولت کاری کنند به واسطه محبت به اهل بیت (ع) و خداوند به خداوند نزدیک شویم، از مشکلات دور شویم و از دشمنان بیزاری بجوییم.

استاندار قم نیز با گرامیداشت یاد شهیدان اسلام به ویژه شهیدان هفته دولت، رجایی و باهنر ابراز امیدواری کرد: به واسطه وجود با برکت حضرت فاطمه معصومه (س)، خداوند خدمت به زائران و فرصت خدمت به مردم را هر چه بیشتر نصیب همه خدمتگزاران بفرماید و ما را در راه درست و صحیح هدایت کند.

«سید مهدی صادقی» با اشاره به ایثار و ایستادگی شهیدان برای پایداری نظام جمهوری اسلامی، اضافه کرد: راه شهیدان برای بقاء انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان ادامه دارد و امیدواریم خداوند توفیق دهد تا فرصت خدمتگزاری به مردم از ما گرفته نشود.

یادآور می‌شود جمعی از مسئولان استان قم پس از خطبه‌خوانی و زیارت مضجع نورانی کریمه اهل بیت (س) در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) حضور یافتند و با ادای احترام به مقام رفیع شهدا، هفته دولت را آغاز کردند.

آغاز هفته دولت با مراسم خطبه‌خوانی در حرم مطهر حضرت معصومه (س)

«احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم نیز در این مراسم حضور داشت.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار