«شبی در کهکشان» به پایان رسید/ 103هزار مخاطب و 130 هزار نفر در صف انتظار

اجرای بزرگترین و پرمخاطب ترین تئاتر ایران با عنوان «شبی در کهکشان‌ها» که به مدت 32 شب در بوستان ولایت برگزار شد به پایان رسید.
کد خبر: ۲۵۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱ - 17August 2014

«شبی در کهکشان» به پایان رسید/ 103هزار مخاطب و 130 هزار نفر در صف انتظار

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، ویژه برنامه شبی در کهکشانها شب گذشته، 25 مرداد، پس از 32 شب اجرا به پایان رسید.

شهاب مرادی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره این نمایش اعلام کرد: بیش از 103 هزار نفر از این برنامه دیدن کردند و نزدیک به 130 هزار نفر نیز در فهرست انتظار تماشای برنامه بودند که نشان از استقبال بالای قشرهای مختلف مردم از این برنامه ارزشی است.

حجت الاسلام شهاب مرادی ضمن تشکر و قدردانی از همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران برای مشارکت در برگزاری برنامه «شبی در کهکشانها» تصریح کرد: شرایط آماده سازی لوکیشن برنامه در بوستان ولایت با دشواریهای فراوانی همراه بود که همکاران با روحیه جهادی توانستند این برنامه بزرگ میدانی را آماده نمایش کنند و برای سیودو شب به اجرا درآورند.

رییس سازمان فرهنگی هنری با اشاره به مخاطب 3 هزار نفری «شبی در کهکشانها» در هر اجرا بیان کرد: این نمایش به شکلی طراحی شده است تا مخاطب موج انفجار را حس کند و حرارت یک انفجار واقعی، دود و آتش، حرکت اسبها و همه و همه در این مقیاس از نمایش قابل لمس برای مخاطب است و در صورتی که مقیاس نمایش را بزرگتر کنیم و یا اینکه بخواهیم نسخه ویدیویی اثر را منتشر کنیم حس موجود در نمایش به درستی انتقال نخواهد یافت.

وی در ادامه تصریح کرد:
هنرمندان سینمایی به دیدن این نمایش آمدند و از نگاه هنری خود این نمایش را تحسین کردند و اغلب هنرمندان با توجه به ارتباط این اثر فاخر با مردم خواستار ادامه اجرای این نمایش بودند. امیدواریم با تدبیر مدیریت شهری مکان مناسبی به صورت دائمی برای برگزاری اینچنین نمایشهای ارزشی فراهم شود تا شاهد برپایی مرتب این نمایش و نمایشهای مشابه باشیم.

نظر شما
پربیننده ها