ارتش به یاری جوانمرد بوستان جوانمردان شتافت

طی تلاش‌های خبرگزاری دفاع مقدس، ارتش جمهوری اسلامی پیگیری مشکل جانباز ابوطالب فلاح را در دستور کار خود قرار داد.
کد خبر: ۲۵۴۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ - 27August 2017
ارتش به یاری جوانمرد بوستان جوانمردان شتافتگروه حماسه و جهاد دفاع پرس: رهبر معظم انقلاب در خصوص بزرگداشت جانبازان و ایثارگران، فرمودند: «هیچ‌ خدمت‌ و مسئولیتی‌ شریف‌تر از آن‌ نیست‌ که‌ انسان‌ بتواند تلاش‌ خود را در جهت‌ حل‌ مشکلات‌ و تامین‌ نیازهای‌ بهترین‌ فرزندان‌ کشور و نمونه‌های‌ ایثار بکار گیرد و بهترین‌ خدمت‌ را به‌ آنان‌ ارائه‌ دهد. بنابراین‌ مسئولان‌ ذیربط همانند گذشته‌ برای‌ خدمت‌ به‌ جانبازان‌ تلاش‌ کنند و آن‌ را برای‌ خود حسنه‌ای‌ بزرگ‌ بدانند.»

سازمان ایثارگران و جانبازان ارتش جمهوری اسلامی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر وظیفه مسئولین نسبت به جانبازان و پس از مطلع شدن از وضعیت آوارگی جانباز «ابوطالب فلاح» پیگیری مشکل این جانباز را در دستور کار خود قرار داد.

این ارگان دستور داد مستمری از ماه آینده به حساب جانباز واریز شود و نامه‌ای به بهداشت و درمان ایثارگران ارسال کرد و مقرر شد طی روزهای آتی تست ریه و پوست از ابوطالب فلاح گرفته شود تا موضوع شیمیایی وی محرز شود.

جانباز «ابوطالب فلاح» پس از بستری شدن در بیمارستان «ایرانیان» وضعیت عفونت تاول‌های وی کنترل شده و از نظر روحی – روانی در شرایط نسبتا خوبی به سر می‌برد. همچنین از سوی سپاه پاسداران نیز برای رفع مشکل این جانباز پیگیری‌هایی صورت گرفته است.

این جانباز بزرگوار مورخ 67/1/21 در منطقه عملیاتی مریوان آلوده به گازهای شیمیایی شده است.

انتهای پیام/ 111

نظر شما
پربیننده ها