حجت‌الاسلام واحدی در مراسم تجلیل از خانواده‌های موفق آجا:

ارتش جمهوری اسلامی گنجینه‌ای از تفکرات عالی و اندیشه‌های بزرگ است

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی علاوه بر فعالیت‌های رزمی و نظامی، گنجینه‌ای از تفکرات عالی و اندیشه‌های بزرگ در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و سایر مقولات است.
کد خبر: ۲۵۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶ - 18August 2014

ارتش جمهوری اسلامی گنجینه‌ای از تفکرات عالی و اندیشه‌های بزرگ است

به گزارش خبرنگار گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، "حجتالاسلام واحدی" معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش، صبح امروز در مراسم تجلیل از خانوادههای موفق ارتش عنوان کرد: اجرای این برنامه در راستای شناسایی ظرفیتهای بالقوه و شکوفا شدن استعدادهای فرزندان و خانوادههای موفق ارتش جمهوری  اسلامی است.

وی با بیان اینکه بسیاری از فرزندان و خانوادههای محترم ارتش در سطح کشور، در عرصههای مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی صاحب عناوین ملی و فراملی هستند، افزود: برگزاری این جشنواره ابتکار سازمان عقیدتی سیاسی در راستای شناسایی افرادی است که در خانوادههای ارتش که مهد فرهنگ و اندیشه ناب اسلامی هستند، رشد یافتند.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در ادامه گفت: در سطح کشور بسیاری از هنرمندان و فرهیختگان ارتشی را داریم که متأسفانه به دلیل عدم پوششش رسانه ای مناسب، کسی از آنان مطلع نیست.

واحدی در خصوص چرایی برپایی مراسم تجلیل از خانوادههای موفق ارتش تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی علاوه بر فعالیتهای رزمی و نظامی، گنجینهای از تفکرات عالی و اندیشههای بزرگ در زمینههای مختلف علمی، فرهنگی، هنری و سایر مقولات است.

وی در پایان با بیان اینکه فعالیتهای برتر ارتش در زمینههای علمی و فکری به ۴۵سال پیش بازمیگردد، بیان کرد: هنگامی که در مرکز اسناد آرشیو سازمان عقیدتی را بررسی میکردم مسائل مربوط به مدیریت زمان و ذهن که از روشهای امروزی است را مشاهده کردم، که این بیانگر تفکرات برتر و رو به رشد ارتش از گذشته تاکنون است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها