نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

امنیت کشور حاصل خون شهدای مدافع حرم و شهید حججی‌ها است

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: امنیت کشور حاصل خون شهدای مدافع حرم و شهید حججی‌ها است.
کد خبر: ۲۵۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ - 02September 2017

امنیت کشور حاصل خون شهدای مدافع حرم و شهید حججی‌ها استبه گزارش خبرگزاری دفاع پرس از اصفهان، آیت‌الله «سید‌ یوسف طباطبایی‌نژاد» نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه بسیاری از سران سیاسی آمریکا به رئیس‌جمهور این کشور عنوان می‌کنند که برای مقابله با ایران داعش را باید حفظ کنند، اما پیروزی‌های اخیر ضربه مهلکی به پیکره استکبار بود.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان  با بیان اینکه حج یک تکلیف الهی و از وجوب فوری است، اظهار داشت: کنگره عظیم حج در راستای وحدت مسلمانان جهان و ایجاد اتحاد میان آنها است.
 
وی با اشاره به تداوم جنایات آل‌سعود در یمن گفت: ریختن خون انسان‌ها جایز نیست حال اینکه این اقدامات وحشیانه در ماه‌های حرام نیز از سوی آل‌سعود در حال انجام است، عربستان سعودی نه به قوانین بین‌المللی و نه به شرع و دین پایبند است.
 
امام جمعه اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موفقیت‌های سپاه اسلام در برابر داعش بیان کرد: خروج داعش از مرز سوریه و لبنان دلیل قدرت اسلام در برابر استکبار و زیاده‌خواهان جهان است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه امروز نیروهای ما در پدافند هوایی چشمان بیدار ملت هستند، خاطرنشان کرد: ملت ایران به واسطه همین رشادت‌ها در کمال آرامش و امنیت زندگی می‌کند.

وی با اشاره به در پیش بودن عید غدیر خم متذکر شد: عید غدیر عید امامت است و باید اصل و بنیان این روز که سبب زنده نگه داشتن مسئله امامت شده مورد توجه قرار گیرد.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد متذکر شد: مساجد باید در عید غدیر رونق پیدا کنند و عظمت و اهمیت این عید بزرگ اسلامی برای مردم تشریح شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار