رئیس پلیس هرمزگان:

عاملان شهادت شهید «عباس معصومی» دستگیر شدند

رئیس پلیس هرمزگان از دستگیری عاملان شهادت «عباس معصومی» از کارکنان پلیس راه جاسک که در اسفند 95 در حین ماموریت به شهادت رسیده بود خبر داد.
کد خبر: ۲۵۵۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ - 03September 2017
عاملان شهادت شهید

به گزارش دفاع پرس از هرمزگان، سردار «عزیزالله ملکی» از دستگیری عاملان شهادت شهید «عباس معصومی» خبر داد و اظهار داشت: در پی شهادت استوار دوم شهید «عباس معصومی» از کارکنان پلیس راه فرماندهی انتظامی شهرستان جاسک که در تاریخ پنجم اسفندماه 95 توسط اشرار مسلح صورت گرفته، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی افزود: بلافاصله پس از وقوع حادثه تیمی از ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی جهت انجام تحقیقات و بررسی و رسیدگی به موضوع به شهرستان جاسک اعزام، که با انجام تحقیقات پلیسی دو نفر مظنون پرونده توسط مأموران پلیس آگاهی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با انجام تحقیقات گسترده و استفاده از شگردهای پلیسی، دخالت یکی از متهمان در تیراندازی که منجر به شهادت شهید عباس معصومی  شده بود محرز شد که وی پس از مواجهه با دلایل و شواهد موجود صراحتا به تیراندازی به اکیپ گشت خودرویی پلیس راه جاسک و شهادت شهید معصومی با همدستی سه نفر دیگر اعتراف کرد.

سردار ملکی تصریح کرد: متهم در اظهارات خود معترف شد که به قصد انتقامجویی از مأموران گشت پلیس راه در روز حادثه به همراه سه نفر دیگر با دو  موتورسیکلت به محل و محدوده گشت پلیس راه عزیمت و با دو قبضه اسلحه کلاش با سر و صورت پوشیده، تعدای تیر به سمت خودرو گشت ماموران تیراندازی و پس از شهادت یکی از مأموران گشت اقدام به فرار کردند و از محل متواری شده‌اند.

سردار ملکی با تاکید بر قاطعیت پلیس در برخورد با اشرار و هنجارشکنان، گفت: متهمان پس از بازجویی و تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار