همزمان با دهه ولایت و امامت برگزار می‌شود؛

اجرای 40 عنوان برنامه فرهنگی و مذهبی در شهرستان آشتیان

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی آشتیان گفت: همزمان با دهه ولایت و امامت بیش از 40 عنوان برنامه فرهنگی و مذهبی در سطح شهرستان آشتیان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۵۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱ - 03September 2017
اجرای 40 عنوان برنامه فرهنگی مذهبی در شهرستان آشتیانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس در استان مرکزی، «روح‌الله کلهری» کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی آشتیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی ویژه دهه ولایت و امامت در شهرستان آشتیان اظهار داشت: با هماهنگی‌های لازم  مقرر شده که 40 عنوان برنامه فرهنگی در مساجد و مراکز فرهنگی این شهرستان با حضور مردم برگزار شود.

وی افزود: یکی از برنامه‌های ویژه در نظر گرفته برای این ایام برگزاری مراسم گفتمان دینی با هدف تبیین ابعاد مختلف واقعه غدیر و تشریح این واقعه مهم تاریخی برای مردم این شهرستان است.

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی آشتیان تصریح کرد: اعزام مبلغ به روستاهای این شهرستان نیز از دیگر موارد و برنامه‌های مربوط به این دهه است که می‌تواند گامی مهم در راستای ترویج موضوعات دینی باشد.

کلهری با اشاره به دیگر برنامه‌های این ایام گفت: قرائت خطبه غدیر، دیدار با خانواده سادات و شهدا، مراسم تجلیل از سادات و... از جمله برنامه‌های این ایام در شهرستان آشتیان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها