همزمان با دهه ولايت؛

مسابقه کتابخوانی «شمیم ولایت» برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی «شمیم ولایت» در راستای تشویق شهروندان به کتابخوانی و اشاعه سبک زندگي اسلامی ايرانی با محوريت آموزه‌های علوی همزمان با عید سعید غدیر خم، برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۵۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵ - 04September 2017
مسابقه کتابخوانی «شمیم ولایت» برگزار می‌شود
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، علاقمندان شرکت در مسابقه کتابخوانی «شمیم ولایت» می‌توانند با خواندن کتاب «جرعه ای از غدیر» در اين مسابقه شرکت کنند.

بنا بر این گزارش، داوطلبان شرکت در مسابقه از 11 تا 31 شهریور ماه فرصت دارند به مطالعه کتاب «جرعه ای از غدیر» نوشته محمد رحمتی شهررضا که از سوی نشر جوانان موفق، منتشر شده بپردازند و به پرسش‌های مربوطه پاسخ دهند.
 
مسابقه کتبی «شمیم ولایت» به منظور گرامیداشت عید سعید غدیر خم و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، معرفی بیشتر واقعه غدیر ولایت به قشر جوان و آشنایی با سیره عملی معصومین برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه تا 31 شهریورماه فرصت دارند، برای دریافت کاربرگ‌های مسابقه به یکی از مراکز فرهنگی هنری و کتابخانه های منطقه هشت مراجعه کنند و پاسخنامه‌های خود را به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک، کتابخانه گلستان تحویل دهند و یا به آدرس پست الکترونیکی ketabkhaneh.golestan@yahoo.com ارسال کنند، یا با تلفن ضروروی 77827730 تماس بگیرند.
 
انتهای پیام/ 112
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار