مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

خانواده‌های شهدای مدافع حرم میهمان پایتخت شور و شعور حسینی می‌شوند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: استان زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی در هفته دفاع مقدس میزبان جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم می‌شود.
کد خبر: ۲۵۶۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ - 06September 2017
خانواده های شهدای مدافع حرم کشور در هفته دفاع مقدس میهمان پایتخت شور و شعور حسینی می شوندبه گزارش دفاع پرس از زنجان، «علی کاظمی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس این استان اظهار داشت: استان زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی در هفته دفاع مقدس میزبان جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم کشور می‌شود.
 

وی با اشاره به فرا رسیدن روز عید غدیر خم نیز بیان داشت: در استان زنجان 140 شهید سادات داریم که به مناسبت روز غدیر برنامه‌هایی از قبیل دیدار با خانواده‌های شهدای سادات و غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا برگزار می شود. 

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری نماز ویژه شهدا، ایثارگران و رزمندگان استان زنجان، گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و سیره شهدا در دعوت به نماز از اهداف این جشنواره محسوب می‌شود.

ناصری با بیان اینکه به همین منظور با مشارکت دستگاه‌های اجرایی سه کمیته ویژه این جشنواره تشکیل شده است، افزود: تاکنون 412 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره 18 مهرماه سال جاری با حضور حجت‌الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار