معاون استاندار مازندران عنوان کرد؛

نقش موثر خیرین در ساخت مركز فرهنگی دفاع مقدس مازندران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: مشاركت خیرین و مردم، نقش موثری در ساخت فضای كالبدی و تمهید محتوای فرهنگی مركز فرهنگی دفاع مقدس استان مازندران دارد.
کد خبر: ۲۵۶۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵ - 06September 2017
نقش موثر خیرین در ساخت مركز فرهنگی دفاع مقدس استان مازندرانبه گزارش دفاع پرس از مازندران به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، «علی نبیان» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در جلسه مجمع خیرین مركز فرهنگی دفاع مقدس استان با اشاره به اینكه آرامش، امنیت، اقتدار و عزت ایران اسلامی، مرهون فداكاری‌ها و جانبازی‌های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس است، اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم در اتمام پروژه مركز فرهنگی دفاع مقدس كه یادآور جان فشانی‌های شهدا و منتقل كننده میراث آن دوران شكوهمند و جاودان است، كمک کنیم.

وی با بیان اینكه جبهه‌های دوران دفاع مقدس با حضور همه جانبه نیروهای مردمی همراه بود، افزود: مشاركت خیرین و مردم، نقش موثری در ساخت فضای كالبدی و تمهید محتوای فرهنگی این مركز دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، بر توسعه مشاركت بخش‌های مختلف در ساخت و توسعه مركز فرهنگی دفاع مقدس تاكید و خاطرنشان کرد: مشاركت مردم و خیرین در این راستا باید فراگیرتر شود و این مهم نیازمند فرهنگ‌سازی است.

نبیان، ساخت مركز فرهنگی دفاع مقدس را از مطالبات بحق مردم و خانواده معظم شهدا و ایثارگران دانست و گفت: بخش محتوایی این مركز باید نسل‌های نو و آیندگان را با رشادت‌های شهدا و رزمندگان و میراث معنوی آنان بدرستی آشنا کند.

وی بهره‌برداری از پروژه مركز فرهنگی دفاع مقدس را نیازمند كار جهادی و اهتمام قلبی همه دانست و تصریح كرد: روند ساخت این مركز با جدیت پیگیری می‌شود و با محتوای فاخر ساخته خواهد شد و امید می‌رود كه فاز اول این پروژه در سال جاری به اتمام برسد.

در آغاز این جلسه سردار «عبدالله ملكی» مدیركل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران، گزارشی از روند ساخت باغ موزه دفاع مقدس و مشاركت خیرین در این راستا ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار