عبداللهی:

فردا پانزدهمین دوره نمایشگاه عطر سیب افتتاح می‌شود

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به افتتاح پانزدهمین دوره نمایشگاه عطر سیب گفت: این نمایشگاه بیست شهریورماه افتتاح و تا 30 شهریورماه و همزمان با شروع ماه محرم آماده خدمت‌رسانی به مساجد، تکایا، هیئت‌ها، حسینیه‌ها و عموم شهروندان است.
کد خبر: ۲۵۶۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳ - 10September 2017
فردا پانزدهمین دوره نمایشگاه عطر سیب افتتاح می‌شود
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «مجتبی عبداللهی» معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در بازدید از مراحل آماده سازی نمایشگاه عطرسیب با بیان اینکه هدف از برگزاری نمایشگاه عطر سیب کمک به مساجد، هیئت‌ها و حسینیه‌ها همزمان با فرارسیدن ماه محرم و مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی است، اظهار داشت: این دوره نمایشگاه با حمایت از کارآفرینان و توزیع اقلام و محصولات کارآفرینان و با تکیه بر اقتصاد مقاومتی برگزار شده و توجه ویژه‌ای به موضوعات فرهنگی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه امسال نسبت به دوره گذشته بر غنای نمایشگاه افزوده شده است، افزود: نسبت به سال گذشته حضور افراد کارآفرین و تولیدکننده چهل درصد افزایش یافته است.

عبداللهی با اشاره به اینکه با هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان تبلیغات اسلامی حضور تمامی هیئت‌ها، حسینیه‌ها، تکایا و مساجد در این دوره نمایشگاه قطعی است، تصریح کرد: امیدواریم خدمت‌رسان خوبی بوده و موجب تسهیل امور هیئت‌های مذهبی شویم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به تامین مایحتاج هیئت‌ها در بحث اقلام صوتی، لوازم آشپزی، پرچم، لباس، زنجیر، طبل و سایر لوازم، گفت: در خصوص مباحث فرهنگی نیز ویژه برنامه‌های خاص و جدیدی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها