صبح امروز صورت گرفت؛

تجمع اعتراضی طلاب حوزه‌های علمیه تهران مقابل دفتر سازمان ملل

تجمع اعتراضی طلاب بسیجی حوزه‌های علمیه استان تهران صبح امروز در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۷۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ - 16September 2017
تجمع اعتراضی طلاب حوزه‌های علمیه تهران مقابل دفتر سازمان مللبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، تجمع اعتراضی طلاب بسیجی حوزه‌های علمیه استان تهران صبح امروز (شنبه 25 شهریور) در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران برگزار شد.
 
در این تجمع، طلاب بسیجی با قرائت بیانیه‌ای جنایات دولت میانمار در کشتار مسلمانان این کشور را محکوم کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده: «از سازمان ملل و دبیر کل آن می‌خواهیم تا به وظیفه ذاتی خود عمل کنند و فقط به صدور بیانیه و محکومیت شعاری اکتفا نکنند و فاجعه انسانی در میانمار را هر چه سریعتر خاتمه دهند.

از سازمان جهانی صلیب سرخ و هلال احمر هم می‌خواهیم به کمک آسیب دیدگان روهینگیایی بشتابند و به این فاجعه انسانی خاتمه دهند.

سازمان کنفرانس اسلامی نیز باید راهکارهای عملیاتی برای نجات فرزندان اسلام از دست درندگان بی رحم میانمار بیابند.»
 
این بیانیه کشورهای اسلامی را برای حل این بحران و اقدامات عملی به تشریک مساعی فراخواند و تاکید کرد: «دولت‌های اسلامی بویژه دولت جمهوری اسلامی ایران برای حل این بحران و فاجعه انسانی می‌بایست بدون فوت وقت تمام توان خود را برای توقف نسل کشی فرزندان اسلام در میانمار را بکار گیرند، لذا از دولتمردان نظام اسلامی ایران بویژه رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و رئیس مجلس شورای اسلامی مصرانه می‌خواهیم با استفاده از همه ظرفیت‌های کشورهای اسلامی، منطقه‌ای و بین المللی به رسالت ذاتی خود در دفاع از مردم مظلوم و مسلمان میانمار عمل کنند.»

انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار