ماموستا رستمی در نطق پیش از دستور اجلاسیه مجلس خبرگان:

اقتدار امروز ایران ثمره خون شهدا و نقش برجسته رهبر انقلاب است

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اقتدار امروز ایران اسلامی را ثمره خون شهدا و نقش برجسته رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: مسئولان بدانند هرچه به رفع مشکلات مردم اهتمام ورزند، عشق و علاقه مردم به نظام افزون خواهد شد.
کد خبر: ۲۵۷۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳ - 19September 2017
اقتدار امروز ایران ثمره خون شهدا و نقش برجسته رهبر انقلاب است
به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، یکی از سخنرانان اجلاسیه خبرگان رهبری، «ماموستا فائق رستمی» نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری بود که با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، یاد حضرت امام و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را گرامی داشت و پیرامون جایگاه ولایت فقیه سخن گفت.
 
وی اقتدار امروز ایران اسلامی را ثمره خون شهدا و نقش برجسته رهبر معظم انقلاب در هدایت نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: مردم این کشور از تمام سنین و تمام قومیت‌ها آن روز که علیه ایران تجاوز شد پا به عرصه گذاشت و امروز نیز با تمام وجود به پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری حافظ اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهند بود و همواره دوستدار مسئولان و انقلاب هستند.
 
ماموستا رستمی افزود: مسئولان بدانند هرچه به رفع مشکلات مردم به ویژه مشکلات مردم محروم در مناطق مرزی اهتمام ورزند، عشق و علاقه آنان به نظام افزون خواهد شد.
 
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان در ادامه به برخی از مشکلات این استان از جمله معضل بیکاری و نابسامانی راه‌های مواصلاتی استان کردستان اشاره کرد و خواستار رسیدگی بیشتر دولت به مناطق نوار مرزی با بهره‌گیری از ظرفیت‌هایی همچون گردشگری و معادن سرشار استان کردستان شد.
 
انتهای پیام/ 111
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار