حجت‌الاسلام حیدر مصلحی:

انقلاب ما بر اساس رشادت شکل گرفت/ دوران دفاع مقدس خودش یک مکتب است

رئیس سازمان مشارکت روحانیت در دفاع مقدس در مراسم عزاداری سیدالشهدا هیئت حیدریون شهرستان گرگان گفت: انقلاب ما بر اساس رشادت شکل گرفت و در هشت سال جنگ میلیاردها تومان به صدام دادند اما به جایی نرسیدند.
کد خبر: ۲۵۸۵۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ - 22September 2017

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، حجت‌الاسلام «حیدر مصلحی» رئیس سازمان مشارکت روحانیت در دفاع مقدس در مراسم عزاداری سیدالشهدا (ع) هیئت حیدریون شهرستان گرگان اظهار داشت: تاریخ برای این است که ما در وضعیت گذشتگان تعقل کنیم و عبرت بگیریم تا بر اساس آن آینده را بسازیم و برنامه ریزی کنیم .

مصلحی افزود : حدود یک سوم قران کریم که کتاب هدایت بشر است بصورت تاریخ بیان شده و و یکی از اقوامی که خداوند در قران بصورت مفصل درباره آن بررسی داشته، قوم بنی اسراییل است که هماز زمان صعود و قدرت آن در زمان سلیمان تا زمانی که مغضوب ترین قوم بود، به تفسیر توضیح داده شده است .

وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که می فرمود تاریخ معلم بشریت است تصریح کرد: انقلاب ما بر اساس رشادت شکل گرفت و در هشت سال جنگ میلیاردها تومان به صدام دادند اما به جایی نرسیدند .

رئیس سازمان مشارکت روحانیت در دفاع مقدس ادامه داد: بدترین وضعیت تحریم اقتصادی آن موقع بود الان که چیزی نیست، آن موقع حتی ما را از خریدن سیم خاردار هم تحریم کرده بودند اما امروز موشک داریم، دوران دفاع مقدس خودش یک مکتب است. تحریم اقتصادی، سیاسی، نظامی، امنیتی و ... اما جلوی همه دنیا ایستادیم .

خاطرنشان می شود قبل از این مراسم، در مراسم یادواره شهدای روستای سرکلاته کردکوی، با حضور حجت الاسلام «حیدر مصلی» و حجت الاسلام «محمدحسن دانش» رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس و سرهنگ «عباس حسن نیا» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان، از کتاب "عرشیان معرفت" (زندگینامه 27 شهید روستای سرکلاته) رونمایی شد.

انقلاب ما بر اساس رشادت شکل گرفت / دوران دفاع مقدس خودش یک مکتب است
 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار