اهدای مدال قهرمانی ورزشکار ساوه‌ای به خانواده شهید حججی

به منظور پاسداشت مقام شهید مدافع حرم «محسن حججی»، ورزشکار ساوه‌ای مدال قهرمانی مسابقات تورنومنت بين‌المللی تک پرس قدرتی شهر استانبول را تقدیم خانواده این شهید والامقام کرد.
کد خبر: ۲۵۹۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸ - 25September 2017
اهدای مدال قهرمانی ورزشکار ساوه ای به خانواده شهید حججیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، «کریم رسولی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ساوه با اشاره به قدردانی از این حرکت خوب و انقلابی «سجاد زاهد فلاح» ورزشکار ساوه‌ای اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ویژگی در ورزشکار وجود اخلاق حسنه جوانمردی است که حرکت این ورزشکار را می‌توان اقدامی در راستای ارج نهادن جامعه ورزشی نسبت به رشادت و جانفشانی شهداء دانست.

وی افزود: وجود جوانانی نظیر محسن حججی را که در ابتدای زندگی مشترک خود به همه تمناهای نفسانی پشت پا می‌زنند و با اراده و اختیار به استقبال شهادت می‌روند برای همه ملت، مسئولان و نظام جمهوری اسلامی مایه افتخار و مباهات است که همه اقشار جامعه باید قدردان این رشادت‌ها باشند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ساوه تصریح کرد: این شهادت‌ها نشانه مهمی برای حکومت‌های سلطه است تا بدانند که جوانان این مرز و بوم این چنین پای ارزش‌های اسلام و انقلاب می ایستند.

رسولی با اشاره به الگوپذیری شهدای مدافع از شهدای دفاع مقدس متذکر شد: شهدای مدافع حرم با الگوپذیری از شهدای دوران دفاع مقدس راه ابدیت را برای خود برگزیدند و برای همیشه در تاریخ ماندگار شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها