جشنواره «سینما حقیقت» میزبان ۴۳۰ فیلم از ۵۰ کشور می شود

در فاصله دو هفته مانده تا پایان مهلت ارسال فیلم به هشتمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت، درخواست شرکت حدود ۷۵۰ فیلم مستند روی وب‌سایت این جشنواره به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۲۵۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰ - 24August 2014

جشنواره «سینما حقیقت» میزبان ۴۳۰ فیلم از ۵۰ کشور می شود

به گزارش سرویس فرهنگی دفاع پرس، در فاصله دو هفته مانده تا پایان مهلت ارسال فیلم به هشتمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت، درخواست شرکت حدود ۷۵۰ فیلم مستند روی وبسایت این جشنواره به ثبت رسیده است.

تهیهکنندگان و مستندسازان سینمای ایران میبایست فرم شرکت در هشتمین دوره جشنواره بینالمللی سینماحقیقت را روی وبسایت جشنواره به نشانی www.defc.ir و www.cinematajrobi.ir تکمیل نموده، از اطلاعات ثبت شده پرینت گرفته، به امضای تهیهکننده رسانده و همراه با نسخه DVD فیلم و CD عکسها برای بازبینی به دبیرخانه جشنواره ارائه نمایند و یا با حضور در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نشانی خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، طبقه اول، دبیرخانه جشنواره بینالمللی سینماحقیقت، نسبت به تکمیل فرم چاپی و ارائه فیلم خود اقدام کنند.

آخرین مهلت شرکت در جشنواره سینماحقیقت نیز روز ۱۵ شهریورماه ۱۳۹۳ است که این تاریخ تمدید نخواهد شد.

در بخش مسابقه بین الملل نیز ۴۳۰ فیلم مستند از بیش از ۵۰ کشور دنیا در دبیرخانه جشنواره به ثبت رسیده است و بزودی کار انتخاب فیلم ها آغاز خواهد شد.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور امور سینمایی، هشتمین دوره جشنواره بینالمللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را همزمان با ولادت باسعادت حضرت امام موسی کاظم(ع) و طی روزهای ۹ تا ۱۶ آذرماه ۱۳۹۳، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در شهر تهران برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار