سرلشکر صفوی در مراسم تشییع شهید حججی در اصفهان:

جدایی کردستان عراق موجب تداوم عملکرد داعش در منطقه می‌شود

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: عملکرد و پیامدهای همه پرسی کردستان عراق چیزی جز تجزیه عراق و به وجود آمدن منطقه‌ای با استراتژی صهیونیستی و ادامه عملکرد داعش نیست.
کد خبر: ۲۵۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲ - 27September 2017
جداسازی کردستان عراق موجب ادامه یافتن عملکرد داعش در منطقه می‌شود
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» دستیاور و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم «محسن حججی» در میدان امام خمینی (ره) اصفهان اظهار داشت: دشمنان احمق فکر می‌کردند که با بریدن سر شهید حججی، ملت ما می‌ترسد و از اعزام فرزندانشان برای دفاع مستشاری پا عقب می‌کشند اما اکنون ببیند که با شهادت حججی، صدها هزار جوان و قهرمان آماده مبارزه با دشمنان خبیث هستند.
 
وی افزود: خون پاک پاسدار شهید حججی رودخانه‌ای از احساسات و روحیه ظلم‌ستیزی را در جامعه ما جاری ساخته است و ملت ما در جبهه مقاومت استوارتر شده است. شهید حججی نماد نسل دوم انقلاب اسلامی و نمونه‌ای از هزاران جوان مومن ایران اسلامی است که در برابر تهدیدات همچون کوه تا لحظه شهادت ایستاده‌اند.
 
سرلشکر صفوی گفت: شهید حججی محصول و ثمره پیوند مکتب سرخ عاشورا و مکتب سبز مهدویت است. شهید حججی حجت خدا در برابر چشم همگان است و او سرباز حسین بن علی (ع) و زینب کبری (س) و امام زمان (عج) بود که در مقابل یزیدیان زمان و برای دفاع از حریم حضرت زینب کبری (س) جان داد. حماسه آفرینی‌های شهدای مدافع حرم اصفهان درس و سندی از نسل دوم و سوم انقلاب اسلامی برای تاریخ و جهانیان است.
 
وی بیان کرد: به برکت خون شهید حججی و سایر شهدای مدافع حرم، از شهدای حزب الله تا شهدای پاکستانی و افغانستانی بساط جهنمی داعشی‌ها در سوریه و عراق برچیده شده است و اکنون نوبت به حامیان آنان رسیده است و ملت ایران حامیان تروریست‌ها را به خاک مذلت خواهد کشاند.
 
سرلشکر صفوی خاطرنشان کرد: شهادت محسن حججی فرزند مردم شجاع و سلحشور نجف آباد پرچم بلندی شد که در تاریخ افروخته می‌باشد و روحیه ظلم ستیزی و صهیونیست‌ستیزی مردم ایران را نشان می‌دهد. شهید حججی راه را برای ملت‌های منطقه گشود.
 
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا به طرح این سوال که مردم اصفهان آیا به یاد می‌آورید که امام فرمودند راه قدس از کربلا می‌گذرد؟ اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس 23 هزار شهید اصفهان راه کربلا را باز کردند و هم اکنون شهدای مدافع حرم که در عمق بخشیدن به دفاع استراتژیک ایران و در رسیدن به مرزهای فلسطین اشغالی در حال مجاهدت هستند، به حول و قوه الهی راه قدس را باز خواهند کرد.
 
وی ادامه داد: حضور امروز مقام معظم رهبری در مسجد امام حسین (ع) تهران و دیدار با خانواده شهید حججی و بوسه بر تابوت شهید، علاقه‌مندی و ارادات رهبری به نسل دوم و سوم انقلاب نشان داده شد.
 
سرلشکر صفوی گفت: صهیونیست‌ها  و آمریکایی‌ها پس از شکست داعش به دنبال توطئه جدیدی در منطقه هستند. در وهله اول دولت و ملت عراق و پارلمان عراق می‌بایست که با مساله جداسازی بخشی از عراق با قاطعیت برخورد کنند و نباید بگذارند این کار صورت بگیرد. و در درجه دوم هماهنگی دولت‌های ترکیه (که بخشی زیادی از کشورش کردنشین هستند)، ایران و سوریه در بستن مرزهای زمینی و هوایی و اتحاد سیاسی، اقتصادی و حتی نظامی نیاز است.
 
وی عنوان کرد: جداسازی کردستان عراق توطئه صهیونیستی است که سال‌ها منطقه را دچار ناامنی می‌کند و اولین کسانی که از این پروژه صهیونیستی - آمریکایی زیان می‌بینند مردم کرد عراق و منطقه هستند.
 
سرلشکر صفوی گفت: عملکرد و پیامدهای همه پرسی کردستان عراق چیزی جز تجزیه عراق و به وجود آمدن منطقه‌ای با استراتژی صهیونیستی و ادامه عملکرد داعش نیست.
 
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پایان به حمایت آمریکا از این همه‌پرسی اشاره کرد و گفت: آمریکا چندین پایگاه نظامی در اربیل عراق دارد و بدون حمایت آمریکا و صهیونیست‌ها، تجزیه شمال عراق شدنی نیست.
 
انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار