نماینده سابق حزب‌الله در پارلمان لبنان:

زمان پیروزی آشکار و قطعی علیه رژیم صهیونیستی فرا رسیده است

نماینده سابق حزب‌الله در پارلمان لبنان با اشاره به سخنان سیدحسن نصرالله در روز عاشورا گفت: زمان پیروزی آشکار و قطعی علیه رژیم صهیونیستی فرا رسیده است.
کد خبر: ۲۶۰۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ - 04October 2017
زمان پیروزی آشکار و قطعی علیه رژیم صهیونیستی فرا رسیده استبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سیدحسن نصرالله در سخنرانی روز عاشورا با اشاره به اینکه نتانیاهو و ترامپ منطقه را به سمت جنگی جدید می برند که آینده و دامنه آن را پیش بینی نمی کنند، از یهودیان خواست تا حساب خود را از حساب صهیونیست‌ها جدا کنند.

سیدحسن نصرالله گفت: من امروز اولا از همه یهودیان به جز صهیونیستها می خواهم حساب خود را از حساب صهیونیستها که خود را به هلاکت و نابودی حتمی می کشانند جدا کنید و از همه کسانی که به فلسطین اشغالی آمده اند به امید اینکه سرزمین شیر و عسل است، می خواهم آن را ترک کنند و به کشورهایی که از آنجا آمده اند بازگردند تا هیزم آتش هیچ جنگی که دولت احمق نتانیاهو برای آنها می آورد نباشند.

جمال طقش نماینده سابق حزب‌الله در پارلمان لبنان در مصاحبه ای درباره تاثیرات سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در عرصه توازن قوا میان اسرائیل و حزب‌الله صحبت کرد.

زمان پیروزی آشکار و قطعی علیه اسرائیل فرا رسیده است

وی در این مصاحبه گفت: سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان ما را به این موضوع عادت داده که همواره پیش دستی کند. به صورت واضحتر این طور میشود بیان کرد که تحولات ایجاد شده که ناشی از پیروزی‌های محور مقاومت در منطقه بوده، باید با عوامل ایجاد کننده این قدرت به صورت مثبت رفتار کرد و عواملی که این قدرت را ایجاد کرد و سبب ایجاد این پیروزی‌ها شد به خوبی شناخت. از پنج سال پیش اسرائیل همواره نشان داده که در کنار نیروهای تکفیری و تروریستی قرار داشته است. الان و پس از آنکه پیروزی‌ها حاصل شد و انشالله در آینده‌ای نزدیک کار یکسره می‌شود زمان آن فرا رسیده شده که حرف پایانی زده شود به همین دلیل، سخنرانی که در روز عاشورا از دبیر کل حزب‌الله لبنان شنیده شد ناشی از تحولات در عرصه میدانی بوده و زمان آن فرا رسیده که به اسرائیل بگوییم باید حد و حدود خود را در جنگی که طی 5 سال گذشته از آن حمایت می‌کرده حفظ کند و مرحله بعد، زمان پیروزی آشکار و قطعی و مستقیم است.

اسرائیلی‌ها اذعان کردند که رزمایش اخیرشان شکست خورده بود

طقش در ادامه این مصاحبه درباره مانور نظامی اخیر رژیم صهیونیستی گفت: رزمایش نظامی اخیر اسرائیل از دو بخش تشکیل شده بود. بخش اعظم این رزمایش دفاعی بوده است و بخش دوم این رزمایش هجومی بوده است. اما رژیم صهیونیستی تلاش کرد که با این رزمایش به مقاومت علامت‌هایی را بدهد و از لحاظ روانی بر مردم لبنان و مقاومت تاثیر بگذارد اما اسرائیل در این زمینه نیز مایوس و ناامید شد به همین دلیل شاهد آن بودیم که اسرائیلی‌ها اعلام کردند که این رزمایش هیچ دستاوردی به همراه نداشته و رزمایشی شکست خورده بود.

دستاوردهای محور مقاومت ناشی از استقامت بوده است

وی در پایان گفت: دستاوردهای مرحله کنونی ناشی از استقامت و کمک ‌های محور مقاومت و به خصوص جمهوری اسلامی ایران به رهبری آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای بوده و در آینده نیز محور مقاومت دستاوردها و پیروزی‌های دیگری بدست خواهد آورد.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار