کاظمی:

زندگی و شهادت سردار همدانی برای کشور برکت بود

نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهید همدانی دفاع از امنیت و استقلال کشور را بر منافع شخصی خود اولویت داد گفت: زندگی و شهادت سردار همدانی برای کشور برکت بود.
کد خبر: ۲۶۰۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴ - 06October 2017
زندگی و شهادت سردار همدانی برای کشور برکت بودبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، محمد کاظمی نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سردار شهید همدانی و همه شهیدان ایران اسلامی با ایثار، شهادت و از جان‌گذشتگی خود در راه دفاع از کیان اسلام و ‌نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهادت سالار شهیدان و 72 تن از یاران باوفایش را به خاطر همه مردم آوردند.

وی با اشاره به اینکه قطعا قدرشناسی از ایثار و فداکاری و قدردانی از خدمات این شهیدان این است که ما در مسیر حفظ و حراست از دستاوردهایی که حاصل این ایثار‌ و از خودگذشتگی‌ها است قدم برداریم تصریح کرد: ضروریست همه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای تقویت، پایداری و امنیت نظام قدم برداشته و با سربلندی و افتخار در مسیر اهداف شهدا حرکت کنند.

کاظمی بیان‌ کرد: شهید سردار همدانی که امروز افتخاری برای مردم استان همدان است در طول 8 سال دفاع مقدس نیز فرماندهی خطوط مختلف جبهه را عهده‌دار بود و از آرمان‌‌ها و اهداف نظام دفاع کرد و امروز نیز بسیاری از کسانی که مسئولیت‌های متعددی در نیروی انتظامی و نظامی کشور دارند از شاگردان و دست‌پروردگان این شهید بزرگوار هستند.

وی با اشاره به این موضوع که در طول 8 سال دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل من نیز افتخار همراهی با شهید سردار همدانی را داشتم گفت: در این مدت از اخلاق، منش و کرامت این شهید بزرگوار درس‌های زیادی آموختم.

نائب رئیس کمیسیون قضایی و‌حقوقی مجلس با تاکید بر اینکه سردار همدانی و‌ کسانی که در مسیر دفاع از امنیت و استقلال کشور و دفاع از کیان اسلام از همه چیز خود، مال دنیا، خانواده و زن و‌ فرزند خود گذشتند و مصالح و‌ منافع کشور را بر منافع شخصی و خانوادگی ترجیح دادند در مسیر ائمه و‌انبیاء گام برداشتند گفت: نه تنها زندگی شهید همدانی بلکه شهادت ایشان نیز برای مردم ‌کشور و استان همدان یک برکت بود.

کاظمی افزود: تشییع باشکوه این شهید بزرگوار و حضور گسترده ‌مردم در مراسم تشییع و‌ خاکسپاری در واقع گام بلندی در راستای تقویت و تامین استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

وی با بیان اینکه مردم با حضور گسترده خود در مراسم تشییع شهید سردار همدانی به نحوی قدردانی و قدرشناسی خود از رشادت‌‌‌ها و ایثارگری‌های این شهید بزرگوار را نشان دادند گفت: قدر شناسی از زحمات این شهید به این‌ معناست که در مسیر اهداف مقدس نظام ‌جمهوری اسلامی حرکت کنیم و بدین وسیله خون این شهدا را پاس بداریم.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار