یادداشت/ سردار «مهدی ظفری»

سردار شهید همدانی، مصداق بارز پیشتازی در میدان‌های سخت بود

سردار شهید «حسین همدانی»، این فرمانده دلاور دوران هشت سال حماسه را باید از حال بی‌قرار او جویا شد و شهید «حسین همدانی» مصداق بارز عمل انقلابی و پیشتازی در میدان‌های سخت نظامی و فرهنگی بود.
کد خبر: ۲۶۰۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰ - 07October 2017

شهید همدانی مصداق بارز پیشتازی در میدان های سخت بود گروه استان های دفاع پرس - سردار «مهدی ظفری»؛ عظمت و جایگاه معنوی شهید حاج «حسین همدانی» را می‌توان در پس پرده کلمات و فرمایشات گهربار رهبر معظم انقلاب اسلامی جویا شد و اوصاف این شهید باصلابت را باید از اوضاع نابسامان و متزلزل کشور سوریه و مردم سردرگم آن دیار پرسید.

سردار شهید «حسین همدانی» را باید از دریچه نگاه آحاد و اقشار جامعه و قدرت ورود او به عرصه‌های اجتماعی در سطوح مختلف دید، تا از بزرگی و دلیرمردی این مجاهد فی سبیل الله درس‌ها آموخت.

این فرمانده دلاور دوران هشت سال حماسه، ایثار و گذشت را باید از حال بی‌قرار او جویا شد و در واقع شهید «حسین همدانی» مصداق بارز عمل انقلابی، روحیه جهادی و پیشتازی در میدان‌های سخت نظامی و فرهنگی بود.

در یک جمله می‌توان گفت که اندیشه‌های راهبردی شهید بزرگوار حاج «حسین همدانی» به درستی باید تدوین شود که به حق می‌تواند راه‌گشای نسل‌های بعد از خود در دنیا به ویژه جامعه دینی ما باشد.

به روح پاک و مطهر همه شهیدان عزیزمان و علی‌الخصوص شهید همدانی و به جایگاه الهی ایشان و شهید والامقام مدافع حرم «محسن حججی» درود و سلام می‌فرستم، به امید آن که این مقربین درگاه الهی شفیع ما در آخرت باشند، ان‌شاءالله.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار