سردار پورجمشیدیان:

بهترین زورخانه باید در شهرک فجر سپاه ساخته شود

معاون هماهنگ کننده فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: باید بهترین زورخانه در شهرک فجر نیروی زمینی سپاه ساخته شود تا استانداردهای لازم برای برگزاری مسابقات در سطح نیروهای مسلح را داشته باشد.
کد خبر: ۲۶۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴ - 09October 2017
بهترین زورخانه باید در شهرک فجر سپاه ساخته شود

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، مراسم کلنگ‌زنی احداث ورزشگاه زورخانه شهرک فجر سپاه صبح امروز با حضور سردار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه و سردار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده این نیرو، برگزار شد.

سردار پورجمشیدیان در این مراسم اظهار داشت: شهرک فجر یک شهرک نمونه و الگو در مجموعه شهرک‌های نیروهای مسلح بوده است و اگر می‌خواهیم این شهرک همچنان الگو باشد، باید هزینه کنیم؛ البته آنچه این شهرک را از سایر شهرک‌ها متمایز می‌کند، توجه به موضوعات فرهنگی ـ اجتماعی است.

وی با بیان اینکه لازم است تا فضایی هم برای ورزش بانوان ایجاد شود، افزود: برای تحقق این موضوع مقدمات آن فراهم شده لذا انتظار می‌رود ظرف دو ماه آینده فضای ورزشی مناسبی برای ورزش بانوان راه اندازی و مجهز شود.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: باید بهترین زورخانه در شهرک فجر نیروی زمینی سپاه ساخته شود تا استانداردهای لازم برای برگزاری مسابقات در سطح نیروهای مسلح را داشته باشد.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار