مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان خوزستان:

مسئولین و مردم خوزستان در تلاش برای ایجاد بهترین شرایط میزبانی از زائران راهیان‌نور هستند

سردار «محمد علی‌پور» گفت: خوزستان همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس به شایستگی میزبانی از رزمندگان را بر عهده داشت، اکنون نیز توفیق میزبانی از زائران راهیان نور و اربعین حسینی را بر عهده دارد و همه مسئولین و مردم غیور استان نیز در تلاشند تا بهترین شرایط را برای میزبانی از هموطنان عزیز ایجاد کنند.
کد خبر: ۲۶۱۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹ - 10October 2017
مسئولین و مردم خوزستان در تلاش برای ایجاد بهترین شرایط میزبانی از زائران راهیان‌نور هستند
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خوزستان، سردار «محمد علی‌پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان، صبح امروز (سه‌شنبه) در جمع اعضای کمیته راهیان نور استان، بر آمادگی و میزبانی شایسته خوزستان از زائران راهیان‌نور تأکید کرد.

وی ضمن تقدیر از نماینده محترم ولی‌فقیه در استان خوزستان، استاندار، فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) و همه ادارات، ارگان‌ها و نهادهای مربوطه که در تلاشند تا میزبانی شایسته‌ای از کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی داشته باشند، اظهار داشت: خوزستان همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس به شایستگی میزبانی از رزمندگان را بر عهده داشت، اکنون نیز توفیق میزبانی از زائران راهیان نور و اربعین حسینی را بر عهده دارد و همه مسئولین و مردم غیور استان نیز در تلاشند تا بهترین شرایط را برای میزبانی از هموطنان عزیز ایجاد کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان تأکید کرد: تاکنون بیشتر انرژی استان صرف تکمیل زیرساخت‌ها شده است تا جاده‌ها، اقامتگاه‌ها و... به حد مطلوب برسد و از این پس نیز در تلاشیم تا محتوا و بسته‌های فرهنگی ارائه شده به عزیزان را غنی‌تر نماییم تا بتوانیم معرف خوبی برای کربلای ایران اسلامی باشیم.

خاطرنشان می‌شود، استان خوزستان هر ساله و در این ایام، میزبان خیل عظیم کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی و زوار اربعین حسینی است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار