برگزاری یادواره ۳۲ شهید انتظامی شاهرود

یادواره ۳۲ شهید انتظامی شهرستان شاهرود همزمان با هفته ناجا برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۱۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱ - 11October 2017
برگزاری یادواره ۳۲ شهید نیروی انتظامی شاهرودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، به مناسبت هفته ناجا، یادواره شهدای انتظامی این شهرستان با حضور خانواده شهدا، ایثارگران، پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت، نیرو‌های نظامی و انتظامی و مسئولان در حسینیه ستاد فرمانده انتظامی شاهرود برگزار شد.

در این مراسم که در قالب محفل روایتگری هفتگی شهدا و ایثارگران شهرستان برگزار شد، مهدی جلالی و محمد موحدی از ایثارگران رزمنده و جانباز دفاع مقدس به بیان خاطراتی از شهدا انتظامی شهرستان پرداختند.

مهدی جلالی در این یادواره به خاطراتی از شهیدان یوسف رضا ابوالفتحی اولین فرمانده انتظامی استان سمنان پرداخت که در درگیری با اشرار استان فارس به شهادت رسید و مهدی عاقلان که بر اثر اثرات شیمیایی شدید دعوت حق را لبیک گفت.

محمد موحدی نیز با تاکید بر این نکته که نباید این خاطرات در حد الفاظ و القاب باقی بماند و بعد از این مراسم‌ها فراموش شود گفت: مهمترین مشکل ما این است که این جلسات اثرش فقط تا زمان جلسه است و بعد از آن اثر خاصی نمی‌بینیم.

وی با اشاره به شهید حسین منتظری افزود: این شهید حق بزرگی بر امنیت این شهر دارد و اولین مسئول کمیته انقلاب شهرستان و استان است که از بچه‌های سپاه بود و وارد کمیته شد.

موحدی تاکید کرد: امروز اگر امنیت داریم به برکت رشادت‌های شهدایی همچون حسینیان و منتظری و نوری است و باید تلاش کنیم حرف ما از شهدا در قالب شنیدن نباشد و تلاش کنیم تمام ابعاد شهدا را آنالیز کرده و شخصیت رفتاری آن را به جامعه پیرامونی خود منتقل کنیم و الگوی رفتاری برای پرسنل نهاد‌ها و ارگان‌ها ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: شهدا را باید عملیاتی بشناسیم و بدانیم این عزیزان اگر امروز بودند ما بسیاری از مشکلات را نداشتیم و نظام به آن‌ها احتیاج داشت تا انقلاب اسلامی را به مدارج عالی برسانند.

در این مراسم فرمانده و مسئول عقیدتی سیاسی انتظامی شهرستان نیز به بیان مطالبی در باب شهدا و امنیت پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها