رحیمی زاده به دفاع‌پرس خبر داد

برپایی سومین یادواره شهدای شمالغرب با حضور کاروان‌های راهیان نور

مسئول روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور،با اشاره به حضور زائران کاروان‌های راهیان نور در استقبال از شهدای تازه تفحص شده به میهن، از برپایی سومین یادواره شهدای شمالغرب در سروآباد کردستان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴ - 26August 2014

برپایی سومین یادواره شهدای شمالغرب با حضور کاروان‌های راهیان نور

به گزارش خبرنگار جهاد و شهادت خبرگزاری دفاع پرس؛ احمد رحیمیزاده مسئول روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور گفت: بعد از ظهر امروز سومین یادواره شهدای شمالغرب کشور در روستای پایگلان شهرستان سروآباد در استان کردستان برگزار خواهد شد. معرفی سیره شهدا و شناساندن این مجاهدان برای زائران کاروان راهیان نور در مناطق عملیاتی شمالغرب از عمده اهداف این یادوارهها میباشد.

رحیمیزاده در ادامه اظهار داشت: کاروانهای راهیان نور در مناطق شمالغرب کشور در طی حضورشان در این مناطق شاهد برگزاری 4 یادواره شهدا خواهند بود که دو مورد از این یادوارهها تا کنون در شهرستانهای سردشت و پیرانشهر در استان آذربایجان غربی برگزار شده است و امروز سومین یادواره در استان کردستان برپا می شود و آخرین مورد آن نیز بعد از هماهنگی و کارهای میدانی ستاد مرکزی راهیان نور در آینده ای نزدیک در شهرستان بانه برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: صبح امروز نیز زائران راهیان نور در مناطق عملیاتی شمالغرب میزبان 29 شهید تازه تفحص شده ای بودند که از مرز تمرچین در استان آذربایجان غربی وارد میهن اسلامی شدند.

نظر شما
پربیننده ها