حجت‌الاسلام محمدحسنی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران:

شناسنامه سیاسی دشمنان را باطل می‌کنیم/ تمام ارتش در صورت اجازه در جبهه مقاومت حاضر می‌شوند

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: اگر دشمنان ما گرفتار خطای محاسباتی شوند شناسنامه سیاسی آنان برای همیشه باطل خواهد شد.
کد خبر: ۲۶۱۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ - 13October 2017
شناسنامه سیاسی دشمنان را باطل می کنیم/ تمام ارتش در صورت اجازه در جبهه مقاومت حاضر می شوند

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران با اشاره به سالروز تاسیس این سازمان اظهار داشت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در 24 مهر 1358 به فرمان حضرت امام (ره) و تدابیر حکیمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری تشکیل شد.

وی افزود: ماموریت این سازمان، کمک به تشکیل ارتشی انقلاب، جهادی و مکتبی بود و با توجه به نگرش مقام رهبری به این سازمان، ما معتقدیم که به لطف خدا به ماموریت خود در این سازمان تا حد خوبی عمل کرده‌ایم. رهبری نیز در سخنان خود فرموده‌اند که نقش اعضای سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، نقش حیاتی و مهمی است و عملکرد ارتش جمهوری اسلامی هم نشانگر اقدامات مثبت سازمان عقیدتی سیاسی در طول انقلاب بوده است.

حجت الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه 48 هزار شهید و 200 هزار جانباز ارتش در طول انقلاب در راستای حفظ مکتب اسلامی بوده، گفت: همکاری موثر ارتش با مدافعان حرم و اصرار جمع عظیمی از ارتشیان برای حضور در خط مقدم دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت که به دلایلی مسئولان عالی رتبه نظام اجازه حضور آنها را به طور مستقیم در جبهه مقاومت صادر نکرده‌اند که اگر این اجازه صادر شود، شما خواهید دید که همه ارتش در جبهه مقاومت حاضر خواهند شد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: در ارتش جمهوری اسلامی هزاران فعال قرآنی وجود دارد که از این تعداد متجاوز از 20 هزار چهره قرآنی در 36 مسابقه قرآنی ارتش حضور داشته‌اند که در بین این تعداد 9 هزار  نفر حافظان جزء‌های مختلف قرآن هستند.

وی همچنین بیان داشت: دوراندیشی‌های امام و رهبری، استقبال بدنه از برنامه‌های فرهنگی و پشتیبانی فرماندهی ارتش موجب شده است که امروز ارتش ما مزین به نام های متبرک و قرآنی مانند شجره طیبه و حزب الله شود.

حجت الاسلام محمدحسنی در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی با تقویت بنیه دفاعی و عقیدتی انقلابی‌گرایانه خویش، در کنار سپاه قدرتمند تبدیل به نیروی بازدارنده‌ای شده‌اند که اگر دشمنان ما گرفتار خطای محاسباتی شده و دست به اقدامات نابخردانه‌ای بزنند شناسنامه سیاسی آنان برای همیشه باطل شده و حتی قادر به صادر کردن شناسنامه المثنی سیاسی نیز نخواهند بود.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار