گذر از «راه‌های افتخار» برای رسیدن به آن‌سوی هور

قسمت جدید مجموعه مستند «راه‌های افتخار» با موضوع گذر از هورها در دوران دفاع مقدس امشب روی آنتن شبکه افق می‌رود.
کد خبر: ۲۶۲۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸ - 15October 2017
گذر از «راه های افتخار» برای رسیدن به آن سوی هوربه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، قسمتی دیگر از مجموعه مستند «راه های افتخار» درباره ساخت امکانات لازم برای گذشتن از هورها و آبگیرهای خطوط عملیاتی زمان جنگ توسط واحدهای رزمی مهندسی، یکشنبه ۲۳ مهرماه روی آنتن شبکه افق می رود.

به گزارش روابط عمومی شبکه افق، اداره و مدیریت جنگ هشت ساله با آن شرایط کشور و کمبود امکانات در آن زمان بسیار دشوار بود اما یکی از ستون ها و پشتوانه های اصلی پیروزی رزمندگان ما در جنگ، فعالیت های ویژه مهندسی رزمی بود.

مستند «راه های افتخار» روایتی است از هشت سال دفاع جانانه ملت ایران در مقابل این تجاوز آشکار ارتش بعث عراق به خاک کشورمان، سال هایی که همه مردم یکدل و یک صدا در مقابل این هجوم وحشیانه ایستادگی کردند.

این قسمت شامل بخش دوم گفت وگو با فرماندهان دوران جنگ درباره ساخت امکانات لازم برای گذشتن از هورها و آبگیرهای خطوط عملیاتی است.

«راه های افتخار» کاری از معاونت مهندسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با تهیه کنندگی محسن قیصری یکشنبه ۲۳ مهرماه ساعت ۲۰:۰۰ و تکرار آن ساعت های ۷:۳۰ و ۱۱:۳۰ روز بعد از شبکه افق پخش خواهد شد.
 
منبع: روابط عمومی شبکه افق
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار