مدیرستاد اقامه نماز کردستان:

فضای مجازی یکی از عرصه‌های مهم برای توسعه فرهنگ نماز است

مدیرستاد اقامه نماز کردستان گفت: در برهه کنونی فضای مجازی یکی از عرصه‌های مهم برای توسعه فرهنگ نماز است و می‌طلبد در جامعه اسلامی ما از این پتانسیل به نحو احسن استفاده شود.
کد خبر: ۲۶۳۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۵ - 27October 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، محمد مهدی طالبی امروز پنج شنبه در گردهمایی دبیران شورای اقامه نماز، مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی و فعالان حوزه رسانه و ارتباطات فضای مجازی که با عنوان نماز و فضای مجازی در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزارشد، گفت: سال گذشته اجلاس سراسری نماز با عنوان نقش نماز در پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزارشد و امسال این برنامه در استان هرمزگان و با موضوع نماز و فضای مجازی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند امروزه عرصه فضای مجازی عرصه فضای حقیقی است، عنوان کرد: همه ما به نوعی با این فضا ارتباط و از آسیب های و فوائد و کاربرد آن آگاهی داریم.

وی اظهارداشت: در برهه کنونی فضای مجازی بسیار گسترده شده و همین مسئله باعث می شود کنترل و نظارت بیشتری بر حضور نوجوانان و کودکان در این فضا داشته باشیم.

 مدیرستاد اقامه نماز کردستان ادامه داد: متاسفانه به دلیل بی توجهی هایی که در چند سال اخیر صورت گرفته آسیب های فضای مجازی گریبانگیر تعدادی از جوانان و نوجوانان ما شده است.

طالبی بیان کرد: براساس آیات قرآن کریم ترویج و گسترش نماز منجر به  ازبین رفتن فحشا و منکرات در جامعه اسلامی می شود و امروزه یکی از عرصه های مهم و در دسترس عموم مردم فضای مجازی است که می توان از این ظرفیت برای ترویج فرهنگ نماز استفاده کنیم.

وی ادامه داد: تمامی دبیران شورای اقامه نماز در سطح ادارات و سازمان های مختلف در سطح استان وظیفه دارند که در راستای ترویج اقامه نماز تلاش کنند و چه بهتر که بخشی از اقدامات خود را از طریق فضای مجازی انجام دهند.

منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار