برگزاری کارگروه ساماندهی گلزار شهدای کمیجان

کارگروه ساماندهی گلزار شهدای کمیجان با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۳۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۲ - 29October 2017
کارگروه ساماندهی گلزار شهدای کمیجان برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، سرهنگ پاسدار «مصطفی مشایخی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در کارگروه ساماندهی گلزار شهدای شهرستان کمیجان با اشاره به ضرورت ساماندهی گلزار شهدا اظهار داشت: این امر علاوه بر ارج نهادن به مقام شامخ شهدا جلوه‌هایی از فرهنگ تعالی ایثار، شهادت و گذشت را به نمایش می‌گذارد.

وی افزود: قدرت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهدایی است که در میادین جنگ دلیرانه جنگیدند و امنیت امروز را برای ملت غیور ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: بر تمام مسئولان واجب است که ضمن حفظ حرمت والدین و خانواده شهدا برای رسیدگی به مشکلات این عزیزان اهتمام لازم را داشته و تمام تلاش خود را برای ساماندهی گلزار شهدا و رسیدگی به مشکلات این مکان به کار گیرند.

مشایخی با اشاره به ظرفیت فرهنگی و معنوی موجود در گلزار شهدا گفت: در هریک از گلزارهای شهدا ظرفیت‌های فرهنگی و معنوی بسیاری وجود دارد که با بهره مندی از آنان می توان بسترهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ایجاد کرده و جوانان و نوجوانان بسیاری را به این سمت و سو ترغیب کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها