سردار نقدی:چهار فرزند دارم؛برنامه بسیج برای حمایت از سیاست‌های جمعیتی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه چهار فرزند دارد،برنامه‌های بسیج در حمایت از سیاست‌های جمعیتی را تشریح کرد و گفت:کسی که با جریان انقلاب و مردم هست و دلش برای کشور می‌سوزد،حتماً به همان نتیجه جمعیتی که ولایت رسیده است،می‌رسد.
کد خبر: ۲۶۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹ - 30August 2014

سردار نقدی:چهار فرزند دارم؛برنامه بسیج برای حمایت از سیاست‌های جمعیتی

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار محمدرضا نقدی در گفتوگویی، در تشریح اقدامات سازمان بسیج مستضعفین درباره مباحث جمعیتی که از دغدغههای مهم رهبری به حساب میآید، اظهار داشت: اول آگاهی رساندن به مردم، زیرا مهمترین مشکلی که الان ما داریم، ترویج سبک زندگی غربی توسط شبکههای ماهوارهای و شبکههای اینترنتی هست که روی برخی از بخشهای جامعه اثرگذار شده است و این مهمترین مانع درست شدن مسیر تراز جمعیت است.

سبک زندگی ایرانیان باید بر مدار اسلام ارتقا یابد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بنابراین نسبت به این جریان منفی و مخربی که در جامعه هست باید به مردم آگاهی سازی شود تا بتوانند سبک زندگی خود را بر مدار اسلام ارتقا دهند.

سردار نقدی:کسی که با جریان انقلاب و مردم هست و دلش برای کشور میسوزد،به همان نتیجهای که ولایت در سیاستهای جمعیتی رسیده است،میرسد.

وی در پاسخ به این پرسش که متاسفانه برخیها در کشور مباحث جمعیتی را جدی نگرفته اند و در بعضی مواقع نیز با تصویب قوانینی خاص به نوعی در این زمینه سنگ اندازی میکنند، بسیج برای آنها چه پیامی دارد؟ عنوان کرد: این برخیها اطلاعاتشان کم است، اگر اطلاعاتشان را افزایش دهند و بررسیهای عمیق علمی انجام دهند، حتما نظرشان اصلاح میشود مگر اینکه دشمن باشند، کسی که با جریان انقلاب و مردم هست و دلش برای کشور میسوزد، حتماً به همان نتیجهای که ولایت در مبحث سیاستهای جمعیتی رسیده است، میرسد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به اینکه چند فرزند دارد، عنوان کرد: 4 فرزند.

 

منبع:تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار