بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 372/ جعفری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

تولید سریال «صیاد شیرازی» از برنامه‌های مهم سازمان سینمایی بنیاد حفظ آثار است

رییس سازمان سینمایی و امور هنری بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس گفت: بر اساس توافقی که با مدیران رسانه ملی داشتیم، ساخت سریال «صیاد شیرازی» را در دستور کار قرار داده‌ایم که به زودی تولید این سریال را آغاز خواهیم کرد‌.
کد خبر: ۲۶۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰ - 01November 2017
تولید سریال «صیاد شیرازی» از برنامه‌های مهم سازمان سینمایی بنیاد حفظ آثار است«علی‌اصغر جعفری» مدیر عامل موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و رییس سازمان سینمایی و امور هنری دفاع مقدس با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس ضمن اشاره به فعالیت‌های در حال انجام در سازمان سینمایی بنیاد حفظ آثار اظهار داشت: سازمان سینمایی و امور هنری در یک سال گذشته در حوزه‌های متعدد فعالیت‌های مختلفی را انجام داده است. در حوزه سریال سازی توافق‌نامه‌ای را با معاونت محترم رسانه ملی امضا کردیم که سریال الف ویژه صیاد شیرازی تولید شود. سیناپس این سریال نوشته شده و تیم کارشناسی ما در حال بررسی آن است. امیدوارم در آینده نزدیک به مرحله تولید برسد.
 
وی افزود: فیلم سینمایی حسن باقری را هم در دست تولید داریم که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی مراحل آن طی می‌شود و بزودی آن را کلید خواهیم زد.

جعفری در ادامه گفت: در حوزه تلویزیون هم دو کار روی آنتن داریم. «رویای خاک» یکی از برنامه‌هایی است که از شبکه آموزش به صورت هفتگی پخش می‌شود. برنامه «روبه‌روی ماه» هم برنامه دیگری است که در حال پخش است. این برنامه بازخوانی رمان‌هایی است که از طرف مقام معظم رهبری تقریظ شده است.

رییس سازمان سینمایی و امور هنری بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس بیان داشت: «قلک‌های شکسته» نام تله‌فیلمی است که به زودی از رسانه ملی پخش خواهد شد. این اثر به جشنواره‌ای در ژاپن هم ارسال شده بود و به مساله کودک و نوجوان می‌پزدازد‌. در حوزه مستند هم فیلم «نگاه» را کار کردیم که به شهید حججی پرداخته است.

جعفری درباره آثار تولید شده در حوزه مدافعان حرم گفت: همچنین فیلم «منفی ۲۵» را تولید کرده‌ایم که درباره فرمایش مقام معظم رهبری است که بیان داشتند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید. این اثر نیز به زودی پخش خواهد شد. البته آثار متعدد دیگری هم هست که در صورت تامین اعتبار پیش تولید آن آغاز خواهد شد.

وی در پایان گفت: در حوزه موسیقی آثاری کار شده است. در طی یک سال گذشته ۱۰ قطعه موسیقی تولید شده است. در همین راستا آلبوم «چاووش حماسه» تولید و رونمایی شد. «اسطوره سپاه» نیز از فعالیت‌های واحد موسیقی سازمان سینمایی و امور هنری بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس است.


انتهای پیام/ 161
نظر شما
پربیننده ها