گزارش دفاع پرس از وداع خانواده‌های شهدا با عزیزانشان؛

شهیدی که نقشه راه رسیدن به معشوقش همراهش پیدا شد

به همراه وسایلی که از شهید «سعید شکریان» پیدا شده بود، یک رساله توضیح المسائل وجود داشت که این نشان از اهمیت درست عمل کردن به مسائل شرعی توسط وی داشت. به زبانی دیگر می توان این کتاب را نقشه راهی دانست که این شهید بزرگوار برای رسیدن به معشوق خود طی کرده بود.
کد خبر: ۲۶۴۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴ - 01November 2017

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، خانواده های 15 شهید والامقام هشت سال دفاع مقدس، که صبح امروز (چهارشنبه) از اقصی نقاط ایران اسلامی به معراج الشهدای تهران آمده بودند، با پیکرعزیزان شهید خود وداع کردند.

این شهیدان از رزمندگان ژاندارمری بودند که اخیراً در منطقه «زبیدات» عراق توسط کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح تفحض شده و به میهن اسلامی بازگردانده شده اند.

بنا بر اعلام اعضای تیم تفحص، پیکر مطهر این شهیدان والامقام، به صورت دسته جمعی کشف شده است.

خواهر یکی از این شهیدان می گوید که وقتی جنازه برادرم را دیدم تنها سه دندان داشت و احتمال می داد که برادرش قبل از شهادتش توسط عراقی ها شکنجه شده باشد.

وی با اشک و ناله از مادر مرحومه خود یاد می کرد که پس از سال ها چشم انتظاری فرزند خود، به دیار حق شتافته بود و امروز در مراسم وداع با پیکر او حضور نداشت.

شهیدی که نقشه راه رسیدن به معشوقش همراهش پیدا شد
 
در سویی دیگر، خانواده دیگری با شهید خود وداع می کردند که این شهید والامقام سن و سال زیادی نداشت، به همراه وسایلی که از شهید «سعید شکریان» پیدا شده بود، یک رساله توضیح المسائل وجود داشت که این نشان از اهمیت درست عمل کردن به مسائل شرعی توسط وی داشت. به زبانی دیگر می توان این کتاب را نقشه راهی دانست که این شهید بزرگوار برای رسیدن به معشوق خود طی کرده بود.
 
شهیدی که نقشه راه رسیدن به معشوقش همراهش پیدا شد 

در گوشه و کنار معراج الشهدای تهران مادران، پدران، خواهران، برادران، همسران و اقوام شهدا با پیکر عزیزان خود که پس از 30 سال برگشته بودند، وداع می کردند. مادری که از چشم انتظاری و سن زیاد پس از 30 سال، یوسف خود را یافته بود، به زبان خودش با کلمه «دا، دا» ـ به معنی «مادر، مادر» ـ فرزندش را صدا می زد. در گوشه ای دیگر پیرمردی قدخمیده «بابا، بابا» می گفت و با پیکر علی‌اکبر ارباً اربای خود وداع می کرد.

شهیدی که نقشه راه رسیدن به معشوقش همراهش پیدا شد
 
شهیدی که نقشه راه رسیدن به معشوقش همراهش پیدا شد 

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار