مدیر اردویی،گردشگری و راهیان نور سپاه شاهرود خبر داد:

مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب میزبان زائران شاهرودی

علیرضا تیموری گفت: 180نفر از شاهرود به اردوی راهیان نور غرب کشور در قالب کاروان‌های زیارتی اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۲۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷ - 30August 2014

مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب میزبان زائران شاهرودی

به گزارش خبرنگار جهاد و شهادت دفاع پرس، علیرضا تیموری مدیر اردویی،گردشگری و راهیان نور سپاه شاهرود با بیان اینکه اعزام کاروانهای راهیان نور شمال غرب کشور از استان سمنان در شهریور ماه انجام میشود، اظهار کرد: تاریخ اعزام کاروان شاهرود، 23 تا 26 شهریور ماه است و زائران در استان کرمانشاه مستقر میشوند تا از یادمانهای این استان بازدید کنند.

وی خاطر نشان کرد: ثبتنام اردوی راهیان نور توسط بسیج مساجد و محلات و جامعه زنان و اقشار آغاز شده و مسئولیت اعزام نیز برعهده حوزهها و اقشار بسیج است.

تیموری تصریح کرد: هزینه اعزام بر عهده زائران کربلای غرب ایران است و در استان کرمانشاه اسکان و پذیرایی توسط معاونت اردویی سپاه استان سمنان و به صورت رایگان انجام خواهد شد.
 
وی بیان کرد: در این مدت، افراد میتوانند با وسیله نقلیه شخصی نیز از شاهرود به مناطق عملیاتی غرب در استان کرمانشاه سفر کنند و اسکان و پذیرایی آنها رایگان انجام میشود.
 
مدیر اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه شاهرود با بیان اینکه اقشار بسیج نیز با توجه به سهمیههای ابلاغی کاروان دارند، اظهار کرد: اقشاری مانند بسیج دانشآموزی با توجه به برنامهریزی استانی به صورت متمرکز در این اردوها شرکت میکنند.
 
وی با دعوت از عموم مردم شهیدپرور شاهرود برای حضور در اردوی راهیان نور غرب و شمال غرب گفت: اردوهای راهیان نور مورد تأکید رهبر فرزانه انقلاب برای مقابله با جنگ نرم دشمن است تا خانوادهها مسیر مسافرت خود را در این تاریخ تعیین و از امکانات فراهم شده، استفاده و فرزندان خود را با مفاهیم دفاع مقدس، جهاد و شهادت آشنا کنند.

نظر شما
پربیننده ها