بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 517/ بصیری در گفتوگو با دفاع پرس:
جبهه رسانهای انقلاب به هم فکری بیشتری نیاز دارد
رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: جبهه رسانهای انقلاب نیاز به یک هم فکری مرکزی دارد تا یک قرارگاه مرکزی؛ چرا که قرارگاهها برای انجام ماموریتی به صورت موقت تشکیل میشوند.
«مسعود بصیری» رئیس سازمان بسیج رسانه با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی
دفاع پرس درباره ضروری بودن قرارگاهی برای اتحاد جبهه رسانهای انقلاب اسلامی مقابل دشمنان، اظهار داشت: گاهی دچار ساختارهای اداری مثل تشکیل قرارگاهها، سازمانها و ساختارهای مختلف میشویم که این ساختارها خود تبدیل به یک معضل تازه میشوند؛ پس به نظرم بیش از آنکه نیاز به یک قرارگاه مرکزی در حوزه رسانهای جبهه انقلاب اسلامی داشته باشیم به یک هم فکری مرکزی نیازمندیم؛ هم فکری هم جز با دور هم نشینی بچههای حزب اللهی برای کنار گذاشتن برخی اختلاف سلیقههای درون گروهی مثل وابستگیها به افراد و نفرات و تفکرات خاصی که درون جبهه وجود دارد، میسر نمیشود.
وی افزود: در شرایطی قرار داریم که تمام جهان استکبار و تمام جهان زورگویی مقابل ما ایستاده، در حالی که ما همین تعداد هستیم؛ البته یارانی در سرتاسر جهان داریم اما سازماندهی شده به صورت دولتی و اداری خیلی تنها هستیم و این نیازمند این است که همدلی بیشتری داشته باشیم.
بصیری ادامه داد: همدلی گاهی تحت ساختارها و قرارگاهها شکل میگیرد یعنی برای این تاسیس می شوند تا کاری را انجام دهند و زمانی که کارشان را انجام دادند، ماموریتشان هم به اتمام میرسد اما خیلی وقت ها نیاز به حفط تک خود را داریم و به عبارت دیگر نیاز به حفظ شرایط بعد از پیروزی را داریم چون خیلی وقتها بعد از پیروزی در مقابل دشمن دچار خمودگی میشویم و فکر میکنیم که کارمان را انجام دادیم.
وی در ادامه عنوان کرد: پس باید مراقب برخی اختلافات درون گروهی باشیم و بیشتر کنار یکدیگر جمع شویم لذا بیش از آن که نیاز به یک قرارداد داشته باشیم، نیاز به یک ریش سفیدی برای حل برخی ابهامات و شبهات و نیز ایجاد همدلی بیشتر است.
رئیس سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه امروز در دنیا با آبشار اطلاعات مواجه هستیم، گفت: شبهات یکی دو تا نیستند البته پاسخ داده میشود اما کامل نیست و نیازمند کار بیشتری است چون شبهه هر روز و هر ساعت در حال ایجاد است و دشمن هم در حوزه رسانه دست برتر را دارد؛ هم تکنولوژی بهتری دارد و هم سرمایه گذاری بسیار هنگفتی انجام داده و هم تعداد نیروهای بیشتری را به خدمت گرفته است و حتی برخیها را نیز در داخل میخرد.
انتهای پیام/231