بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 520/ توسلی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

در برنامه‌های فرهنگی به خانواده‌های شهدا کمتر توجه می‌شود

خواننده و آهنگ‌ساز حوزه دفاع مقدس گفت: در برنامه‌های فرهنگی که برای شهدا برگزار می‌شود، توجه چندانی به همسران و مادران شهدا نمی‌شود.
کد خبر: ۲۶۴۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷ - 03November 2017
در برنامه‌های فرهنگی به خانواده‌ای شهدا کمتر توجه می‌شود«محسن توسلی» خواننده حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی با حضور در خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، اظهار داشت: در برنامه‌هایی که برای یاد و نام شهدا برگزار می‌شود، متاسفانه توجه چندانی به مادران و همسران شهدا نمی‌شود.
 
وی افزود: من تصمیم گرفتم از زبان این عزیزان حرف‌ها و دغدغه‌هایشان را مطرح کنم که بازخوردهای مثبتی هم از طرف خانواده‌های شهدا دریافت کردم.

توسلی در ادامه گفت: امسال که ماه محرم و هفته دفاع مقدس با هم تداخل پیدا کرد، کاری در این خصوص آماده کردم. در این اثر هنری «نریمان پناهی» هم مداح اثر بود و تا کنون بیش از ۳۰ قطعه موسیقی ساخته شده است.
 
وی ابراز داشت: توقع من از خبرگزاری دفاع مقدس این است که ارتباط بیشتری با من و هنرمندان مثل من برقرار کند تا من از طریق این رسانه کارهایم را معرفی و عرضه کنم. این تعامل باید بین خبرگزاری دفاع مقدس و هنرمندان ارزشی برقرار شود.

محسن توسلی در ادامه افزود: من اغلب کارهایم را خودم سرمایه گذاری می‌کنم و وقتی هم به مراکز مرتبط و ذی‌صلاح مراجعه می‌کنم استقبالی برای انتشار آلبوم‌ها نمی‌بینم. ما دنبال شعار و ادا درآوردن نیستیم، در کنار خودم جانبازان دفاع مقدس را می‌بینیم که با مشقت‌های مختلفی دست به گریبان هستند.

توسلی درباره کارهای آتی خود توضیح داد: کار بعدی من اثری است درباره هفته وحدت که از نیازهای جامعه امروز ماست. این موضوع از دغدغه‌‌ها و مطالبات مقام معظم رهبری نیز هست که باید مورد توجه قرار دهیم. من از منظر جدیدی این کار را انجام می‌دهم. این کار با حضور یک خواننده سنی عرب سوری است که به زودی ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/ 161
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار